Details van de review
Dat dit bedrijf nog bestaat is onbegripelijk....volgens mij zitten er bij de help desk gewoon studenten die helemaal geen evaring hebben, weten niet hoe zij met klanten moeten omgaan ..en schuiven alles af aan de leverancier.KPN !!
Het motto "wij zoeken het uit" ..is ver te zoeken ....duurt bijna 4 maanden (zonder internet / tV & telefonie)...voor dat zij het opgeven naa dreiging om naar de geschillencommisie te gaan !!
Het motto "wij zoeken het uit" ..is ver te zoeken ....duurt bijna 4 maanden (zonder internet / tV & telefonie)...voor dat zij het opgeven naa dreiging om naar de geschillencommisie te gaan !!
Gemiddelde score | 1.3 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Sven
Maart 01, 2012
Amatuers..erste klass..!!
Dat dit bedrijf nog bestaat is onbegripelijk....volgens mij zitten er bij de help desk gewoon studenten die helemaal geen evaring hebben, weten niet hoe zij met klanten moeten omgaan ..en schuiven alles af aan de leverancier.KPN !!
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Klop helemaal! Ik ben al jaren lang klant bij tweak (bijna vanaf het begin) Eigenlijk nooit problemen gehad. anderhalf jaar naar glasvezel overgestapt en toen problemen met telefoon! Tot in den treure met Tweak aan de lijn gehangen maar het intresseerd ze echt helemaal niets. Ruim een maand zonder telefoon gezeten maar wel gewoon de volle mep betalen! (Uw internet doet het toch werd me verteld!) uiteindelijk is het opgelosd en werkte het prima. Nu ben ik al meer dan een maand bezig om te upgraden naar een sneller abonnement. De ellende begint weer! Nu alweer 6 telefoontjes en div mailtje verder. Maar er gebeurd helemaal niets! Het is inderdaad onvoorstelbaar dat deze provider nog bestaat! Ik zou Tweak ondanks dat ik altijd tevreden ben geweest aan NIEMAND aanraden. Dit komt echt puur de Helpdesk! Die kleuters halen echt het bloed onder je nagels vandaan. De een weet van de ander niet wat ze aan het doen zijn. Jammer,Zonde en Dom. want als het eenmaal werkt is het prima!
1 resultaten - getoond 1 - 1