Details van de review

Tweak
Internet providers
Allereerst moet ik even zeggen, dat ik mij totaal niet kan vinden in onderstaande reviews. Ik ben altijd geabonneerd geweest op de newsserver van tweak. Deze is heel stabiel en retentie is heel hoog. Ik had daarnaast nog apart een internetabonnement + telefonie lopen via Online, maar daar was ik totaal niet tevreden over. Het internet liep regelmatig vast en ik moest de modem iedere keer resetten, omdat de internetsnelheid terugliep. Uiteindelijk besloten om naar tweak te gaan vanwege het aanbod van snelle internetverbindingen, zoals VDSL en glasvezel. Gisteren alles netjes aangesloten en geinstalleerd (appeltje/eitje) En vandaag zou mijn internetverbinding worden opgeleverd. Vanmorgen gecheckt en de verbinding was al om 07.00 uur actief. Tot nu toe werkt alles naar behoren. Alles werkt prima ook telefonie. Heb ook totaal geen slechte ervaringen met de helpdesk. Ik heb een aantal keer contact gehad om mij vooraf goed te informeren en voor te bereiden. Ben altijd netjes te woord gestaan en heb altijd het antwoord ontvangen wat ik nodig had. Mijn internet is zelfs nog sneller opgeleverd dan gezegd wordt. Gemiddeld zou het 3 weken duren. Bij mij al binnen 1 week werkend en al opgeleverd. Conclusie: Tot nu zijn mijn ervaringen dus zeeer goed en ik ben heel blij dat ik ben overgestapt. Mijn verbinding is retesnel, nu al op de eerste dag. En de optimale snelheid kan alleen nog maar sneller worden (duurt ongeveer 10 dagen). Misschien kom ik ernog op terug, maar ik verwacht niet dat mijn ervaringen slechter zullen worden.
Gemiddelde score 

8.8
Installatie 

10.0
Helpdesk 

7.0
Internet 

9.0
Bellen 

9.0
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door Micha Maart 28, 2013

ZEER POSITIEF

Allereerst moet ik even zeggen, dat ik mij totaal niet kan vinden in onderstaande reviews. Ik ben altijd geabonneerd geweest op de newsserver van tweak. Deze is heel stabiel en retentie is heel hoog. Ik had daarnaast nog apart een internetabonnement + telefonie lopen via Online, maar daar was ik totaal niet tevreden over. Het internet liep regelmatig vast en ik moest de modem iedere keer resetten, omdat de internetsnelheid terugliep. Uiteindelijk besloten om naar tweak te gaan vanwege het aanbod van snelle internetverbindingen, zoals VDSL en glasvezel. Gisteren alles netjes aangesloten en geinstalleerd (appeltje/eitje) En vandaag zou mijn internetverbinding worden opgeleverd. Vanmorgen gecheckt en de verbinding was al om 07.00 uur actief. Tot nu toe werkt alles naar behoren. Alles werkt prima ook telefonie. Heb ook totaal geen slechte ervaringen met de helpdesk. Ik heb een aantal keer contact gehad om mij vooraf goed te informeren en voor te bereiden. Ben altijd netjes te woord gestaan en heb altijd het antwoord ontvangen wat ik nodig had. Mijn internet is zelfs nog sneller opgeleverd dan gezegd wordt. Gemiddeld zou het 3 weken duren. Bij mij al binnen 1 week werkend en al opgeleverd. Conclusie: Tot nu zijn mijn ervaringen dus zeeer goed en ik ben heel blij dat ik ben overgestapt. Mijn verbinding is retesnel, nu al op de eerste dag. En de optimale snelheid kan alleen nog maar sneller worden (duurt ongeveer 10 dagen). Misschien kom ik ernog op terug, maar ik verwacht niet dat mijn ervaringen slechter zullen worden.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Micha
April 02, 2013
Nog even een aanvulling op mijn review. De 2e dag ondervond ik wat problemen met mijn internetverbinding.Ik dacht ooh neee, misschien krijg ik nu toch dezelfde ervaringen als onderstaande reviews. Ik de helpdesk gebeld en weer werd ik erg netjes en professioneel te woord gestaan. Omdat ik op dat moment nog niet thuis was en in de auto zat, zei de medewerker: "Hoe laat bent u ongeveer thuis meneer, dan bel ik u eventjes terug als u thuis bent op wat instellingen na te kijken". Ik was erg op mn hoede en dacht, is even kijken of ik netjes wordt teruggebeld, want de ervaringen die je leest, zou de helpdesk zich niet aan de afspraken houden. Na 15 min had de helpdesk mij netjes teruggebeld. Het probleem werd heel snel opgelost. Ik had zelf wat instellingen in het modem veranderd, waaronder de naam en het wachtwoord. En nog wat andere instellingen. Hierdoor ging mijn verbinding haperen en kreeg ik telkens een soort van time-out. Ik heb op verzoek van de helpdesk een factory restore op het modem moeten doen. Daarna was de verbinding weer stabiel. Dus kortom ben nog steeds zeer tevreden. Mijn internet en telefonie werken super, de snelheid is ook super en de helpdesk doet prima zn werk.
1 resultaten - getoond 1 - 1