Details van de review
Maar dan: zodra ik daar achter kom, via een mail van mijn oude provider, bel ik naar mijn oude provider en zeg dat ik mijn contract bij hen gewoon wil uitdienen. Ze vertellen mij dat Tweak de lijn al heeft opgeëist en dat ik bij Tweak moet zijn. Bij Tweak bel ik meerdere keren op en daar geven ze aan dat ze met mijn oude provider contact opnemen. Via hun systemen, via mail of via de telefoon. Dit blijkt allemaal gelogen. Tweak geeft op een gegeven moment aan dat mijn contract pas in zal gaan na de anderhalve maand bij mijn oude provider. Ook een leugen. Op de te vroege datum, wordt mijn oude provider afgesneden en zit ik opeens aan Tweak vast.
Reacties die ik krijg van de Tweak helpdesk zijn leugenachtig en de geschreven communicatie van hun kant zit vol spelfouten. Het is een stel amateurs daar.
Het gevolg: geen tv meer (dat wilde ik niet via Tweak), een boete bij mijn oude provider en ook twee maanden extra betalen bij Tweak.
Ik heb geluidsfragmenten die dit kunnen bewijzen. Heb je hierin interesse, mail me dan op weezel@mail.com
TWEAK = NIET DOEN!!!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Tweak liegt en wordt geregeerd door hun 'systemen'
Ik wil lid worden van Tweak, ondanks de slechte recensies. Komt door de lage prijs. Maar goedkoop is duurkoop! Ik geef op internet aan dat ik 'zo spoedig mogelijk' lid wil worden. Mijn contract bij mijn oude provider loopt nog anderhalve maand dus dan verwacht ik dat ik na die anderhalve maand bij Tweak lid wordt. Niet waar, Tweak neemt de lijn over per direct. Kunnen zij niks aan doen.
Maar dan: zodra ik daar achter kom, via een mail van mijn oude provider, bel ik naar mijn oude provider en zeg dat ik mijn contract bij hen gewoon wil uitdienen. Ze vertellen mij dat Tweak de lijn al heeft opgeëist en dat ik bij Tweak moet zijn. Bij Tweak bel ik meerdere keren op en daar geven ze aan dat ze met mijn oude provider contact opnemen. Via hun systemen, via mail of via de telefoon. Dit blijkt allemaal gelogen. Tweak geeft op een gegeven moment aan dat mijn contract pas in zal gaan na de anderhalve maand bij mijn oude provider. Ook een leugen. Op de te vroege datum, wordt mijn oude provider afgesneden en zit ik opeens aan Tweak vast.
Reacties die ik krijg van de Tweak helpdesk zijn leugenachtig en de geschreven communicatie van hun kant zit vol spelfouten. Het is een stel amateurs daar.
Het gevolg: geen tv meer (dat wilde ik niet via Tweak), een boete bij mijn oude provider en ook twee maanden extra betalen bij Tweak.
Ik heb geluidsfragmenten die dit kunnen bewijzen. Heb je hierin interesse, mail me dan op weezel@mail.com
TWEAK = NIET DOEN!!!