Details van de review

 
Tweak
Internet providers
Ik wil lid worden van Tweak, ondanks de slechte recensies. Komt door de lage prijs. Maar goedkoop is duurkoop! Ik geef op internet aan dat ik 'zo spoedig mogelijk' lid wil worden. Mijn contract bij mijn oude provider loopt nog anderhalve maand dus dan verwacht ik dat ik na die anderhalve maand bij Tweak lid wordt. Niet waar, Tweak neemt de lijn over per direct. Kunnen zij niks aan doen.

Maar dan: zodra ik daar achter kom, via een mail van mijn oude provider, bel ik naar mijn oude provider en zeg dat ik mijn contract bij hen gewoon wil uitdienen. Ze vertellen mij dat Tweak de lijn al heeft opgeëist en dat ik bij Tweak moet zijn. Bij Tweak bel ik meerdere keren op en daar geven ze aan dat ze met mijn oude provider contact opnemen. Via hun systemen, via mail of via de telefoon. Dit blijkt allemaal gelogen. Tweak geeft op een gegeven moment aan dat mijn contract pas in zal gaan na de anderhalve maand bij mijn oude provider. Ook een leugen. Op de te vroege datum, wordt mijn oude provider afgesneden en zit ik opeens aan Tweak vast.

Reacties die ik krijg van de Tweak helpdesk zijn leugenachtig en de geschreven communicatie van hun kant zit vol spelfouten. Het is een stel amateurs daar.

Het gevolg: geen tv meer (dat wilde ik niet via Tweak), een boete bij mijn oude provider en ook twee maanden extra betalen bij Tweak.

Ik heb geluidsfragmenten die dit kunnen bewijzen. Heb je hierin interesse, mail me dan op weezel@mail.com

TWEAK = NIET DOEN!!!
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Michiel Juni 25, 2013

Tweak liegt en wordt geregeerd door hun 'systemen'

Ik wil lid worden van Tweak, ondanks de slechte recensies. Komt door de lage prijs. Maar goedkoop is duurkoop! Ik geef op internet aan dat ik 'zo spoedig mogelijk' lid wil worden. Mijn contract bij mijn oude provider loopt nog anderhalve maand dus dan verwacht ik dat ik na die anderhalve maand bij Tweak lid wordt. Niet waar, Tweak neemt de lijn over per direct. Kunnen zij niks aan doen.

Maar dan: zodra ik daar achter kom, via een mail van mijn oude provider, bel ik naar mijn oude provider en zeg dat ik mijn contract bij hen gewoon wil uitdienen. Ze vertellen mij dat Tweak de lijn al heeft opgeëist en dat ik bij Tweak moet zijn. Bij Tweak bel ik meerdere keren op en daar geven ze aan dat ze met mijn oude provider contact opnemen. Via hun systemen, via mail of via de telefoon. Dit blijkt allemaal gelogen. Tweak geeft op een gegeven moment aan dat mijn contract pas in zal gaan na de anderhalve maand bij mijn oude provider. Ook een leugen. Op de te vroege datum, wordt mijn oude provider afgesneden en zit ik opeens aan Tweak vast.

Reacties die ik krijg van de Tweak helpdesk zijn leugenachtig en de geschreven communicatie van hun kant zit vol spelfouten. Het is een stel amateurs daar.

Het gevolg: geen tv meer (dat wilde ik niet via Tweak), een boete bij mijn oude provider en ook twee maanden extra betalen bij Tweak.

Ik heb geluidsfragmenten die dit kunnen bewijzen. Heb je hierin interesse, mail me dan op weezel@mail.com

TWEAK = NIET DOEN!!!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Mike
Juni 27, 2013
Ook ik heb een poging gedaan om me aan te melden voor Tweak fiber. Dankzij deze koekenbakkers heb ik 6 weken zonder internet en televisie gezeten. Toen het ze uiteindelijk na 8,5 week niet is gelukt om een afspraak te maken met een KPN monteur heb ik ze in gebreke gesteld en het contract ontbonden. Ondanks dat ze 60 dagen met hun handen over elkaar hebben gezeten verwachten ze nu dat ik administratie kosten betaal. De helpdesk bestaat uit een aantal kleuters die van mam instructies krijgen wat ze moeten antwoorden. Zelf objectief nadenken is er niet bij.
1 resultaten - getoond 1 - 1