Details van de review
Nu een andere half jaar later krijg ik van incasso bureau een bod? om voor 300 euro de zaak met tweak af te handelen. Ik heb gezegd dat ik een officiële bevestiging dat mij contract is beëindigd en ze sturen me volgende email terug (geen brief thuis):
Geachte heer Zweet,
Bij deze bevestig ik het telefoongesprek. Het abonnement van de heer is beeindigd per 31-12-2012. Er komen geen nieuwe facturen meer.
Met vriendelijke groet,
Uw servicedesk
Denzell
Als ik ze belt zeggen ze dat ze geen brieven sturen, dit amateurisme is tweak, slecht bedrijf met slechte medewerkers die slechte zaken doen. Ze moeten zsm failliet gaan.
Mensen, gewoon niet doen, ze zijn niet voor niets goedkoop, jij krijgt ook niets van terug.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Leugenaars en dieven
Ik heb op 5 juni 2012 getekend contract teruggestuurd naar Tweak. Op 7 juni heb ik met de helpdesk gebeld en met ene Laurens gesproken. Ik heb Laurens gevraagd of het mogelijk is om contract alsnog op te zeggen en of de bedenktijd van 7 werkdagen hier van toepassing is. Laurens heeft gezegd dat het opzeggen van mijn contract geen probleem is, dat ik alleen nog getekende brief moet sturen. Op 8 juni heb ik de brief gestuurd en ik heb van Laurens een bevestigingsmail ontvangen. In de mail geeft hij aan dat mijn contract zal beëindigd worden en dat ik nog een schriftelijke bevestiging zou ontvangen.Na aanleiding van deze informatie heb ik een paar dagen later mijn contract met UPC voor 1 jaar verlengd. Op 22 juni (twee weken later) krijg ik van helpdesk een melding dat mijn contract niet opgezegd gaat worden. Ze geven aan dat de verkeerde informatie door hun medewerker is gegeven maar dat dat kan gebeuren, een menselijke fout. Echter willen ze niet coulant zijn en ze zeggen dat ik contract getekend heb dus ik moet abo gewoon betalen. Ik wilde niet betalen dus incasso bureau is ingeschakeld. Meerdere keren gebeld met tweak, krijg steeds arrogantere mensen aan de lijn, ze willen me niet verbinden met de manager, ze zeggen dat dit niet hun probleem is en dat ik gewoon moet betalen????
Nu een andere half jaar later krijg ik van incasso bureau een bod? om voor 300 euro de zaak met tweak af te handelen. Ik heb gezegd dat ik een officiële bevestiging dat mij contract is beëindigd en ze sturen me volgende email terug (geen brief thuis):
Geachte heer Zweet,
Bij deze bevestig ik het telefoongesprek. Het abonnement van de heer is beeindigd per 31-12-2012. Er komen geen nieuwe facturen meer.
Met vriendelijke groet,
Uw servicedesk
Denzell
Als ik ze belt zeggen ze dat ze geen brieven sturen, dit amateurisme is tweak, slecht bedrijf met slechte medewerkers die slechte zaken doen. Ze moeten zsm failliet gaan.
Mensen, gewoon niet doen, ze zijn niet voor niets goedkoop, jij krijgt ook niets van terug.