UNET glasvezel ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/c1/30/ff/unet-77-1456748017.pngBezoekers ervaringen
Gemiddelde bezoekers score van: 3 bezoeker(s)
Sluit niet bij unet af!
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Bagger traag
Het internet dat unet levert is bagger maar dan ook echt bagger traag. Niet vooruit te branden. Meerdere keren om een oplossing verzocht en gewoon niet leveren.
Sluit niet bij unet af!
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 3.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Onversneden?
Een verbinding 1:1 hadden we besteld, alleen was de bandbreedte niet wat het zou moeten zijn. Mij werd verteld dat het aan onze apparatuur lag. Met onze apparatuur bleek echter weinig mis, met de verbinding van Unet des te meer. Ze zijn heel goedkoop, maar qua service en betrouwbaarheid van de verbinding heel slecht.
Unet geef je hier geen waarschuwing voor, maar zet je direct op een blacklist. Dit betekent dat je niet meer kunt mailen. Om hier vanaf te komen moet je zelf contact opnemen. Per ding dat zij niet goed vinden zetten ze je weer op de blacklist. Per keer dat je op de blacklist komt ben je zo een uur verder voordat je weer kunt mailen.
Het bellen met de helpdesk is ook nog z'n ding. Je kan meer dan 15 minuten in de wacht staan en horen dat je de eerst wachtende bent. Service is gewoon zeer bedroevend.
Ik zou iedereen aan willen raden om een paar euro meer uit te geven en een fatsoenlijke internet leverancier te zoeken.
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Internet provider met rare regels
Unet is een internetprovider die goedkope internetlijnen aanbiedt. Dit lijkt te mooi om waar te zijn en dat is het ook. Zij hebben rare regeltjes opgesteld waaronder hun beleid omtrent mailing. Als je gebruik wilt maken van hun smtp adres dan moet je op je mail server instellen dat er geen NDR (non-delivery reports) of "out of office" meldingen verstuurd worden door de mail server. Dit is alles behalve logisch want een non-delivery report krijg je als je naar een verkeerd email adres stuurt. Het lijkt me meer dan normaal dat een mail server jou op de hoogte brengt als je naar een verkeerd email adres stuurt. Ook de out-of-office meldingen die je in kunt stellen als je bijvoorbeeld op vakantie gaat.
Unet geef je hier geen waarschuwing voor, maar zet je direct op een blacklist. Dit betekent dat je niet meer kunt mailen. Om hier vanaf te komen moet je zelf contact opnemen. Per ding dat zij niet goed vinden zetten ze je weer op de blacklist. Per keer dat je op de blacklist komt ben je zo een uur verder voordat je weer kunt mailen.
Het bellen met de helpdesk is ook nog z'n ding. Je kan meer dan 15 minuten in de wacht staan en horen dat je de eerst wachtende bent. Service is gewoon zeer bedroevend.
Ik zou iedereen aan willen raden om een paar euro meer uit te geven en een fatsoenlijke internet leverancier te zoeken.