Details van de review

 
XS4ALL
Internet providers
Had nog "ouderwets" tv, internet en telefoon via KPN vaste lijn allemaal apart. Wilde overstappen naar 3 in 1. XS4all zou beste en meest klantvriendelijke zijn. Niet dus.
- hoewel ik schriftelijk een offerteformulier invul met juiste gegevens, wordt in de bevestiging niet het gewenste pakket opgenomen.
- Volgens klantenservice moet hele order geannuleerd en opnieuw geplaatst omdat wijzigen (zelfs dezelfde dag) niet mogelijk is. Dat wordt zuchtend uitgevoerd.
- Snellere oplevering dan standaard maand gevraagd, maar dat is genegeerd.
- Overstapservice zegt oude providers op, maar vraagt mij dan of ik dat soms zelf heb gedaan. Nee, heb ik niet.
- Ik vraag zelf 10 dagen voor opleverdatum wanneer ik spullen moet krijgen. Zou goed komen. Pakket is onderweg.
- 6 dagen voor opleverdatum maar weer gebeld. Nummerportering zou zijn mis gegaan daarom wordt alles tegengehouden. Ik zou dit zelf maar moeten regelen. Hoe?
- Volgende klantenservice medewerker annuleert "voor het gemak" maar even het bellen uit het pakket. Ik zou nu echt die week spullen krijgen.
- Als ik twee dagen later weer bel, blijkt nog steeds geen pakket onderweg. Order zou in het systeem vastzitten. Leidinggevende spreken? Nee, daar doen ze niet aan. Manager klantenservice? Nee hoor, die is voor klanten niet te spreken. Gaat de leverdatum gehaald worden? Nou we zijn bol.com niet!
- Belofte me de volgende dag (drie dagen voordat ik geen tv, telefoon of internet meer heb) terug te bellen, wordt niet nagekomen. Ik moet weer zelf bellen. Weer hele verhaal doen. Geen leidinggevende te spreken.
- Nu probeert XS4All mij de schuld te geven (u geeft verkeerde gegevens door.) en als ik dat bewijsbaar weerleg is het de schuld van de oude internetprovider die de lijn over drie dagen vrijgeeft. Eh hallo dat heeft XS4all toch geregeld?
- Vraag wat ze doen om te voorkomen dat ik zonder alles kom te zitten. Door XS4All die volgens advertentie wel iemand binnen 24 uur online kan zetten, maar niet mij binnen een maand. Antwoord: het is nog geen maandag.
- Keiharde garantie wanneer ik wel tv, telefoon en internet zal hebben? Ja die geven we niet.
Verwachting niet eerder dan na 7 weken weer internet, tv en telefoon.

Zucht, ga nooit met XS4All in zee.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Wanda Augustus 06, 2015

Klantenservice geeft klant en derden de schuld van eigen falen

Had nog "ouderwets" tv, internet en telefoon via KPN vaste lijn allemaal apart. Wilde overstappen naar 3 in 1. XS4all zou beste en meest klantvriendelijke zijn. Niet dus.
- hoewel ik schriftelijk een offerteformulier invul met juiste gegevens, wordt in de bevestiging niet het gewenste pakket opgenomen.
- Volgens klantenservice moet hele order geannuleerd en opnieuw geplaatst omdat wijzigen (zelfs dezelfde dag) niet mogelijk is. Dat wordt zuchtend uitgevoerd.
- Snellere oplevering dan standaard maand gevraagd, maar dat is genegeerd.
- Overstapservice zegt oude providers op, maar vraagt mij dan of ik dat soms zelf heb gedaan. Nee, heb ik niet.
- Ik vraag zelf 10 dagen voor opleverdatum wanneer ik spullen moet krijgen. Zou goed komen. Pakket is onderweg.
- 6 dagen voor opleverdatum maar weer gebeld. Nummerportering zou zijn mis gegaan daarom wordt alles tegengehouden. Ik zou dit zelf maar moeten regelen. Hoe?
- Volgende klantenservice medewerker annuleert "voor het gemak" maar even het bellen uit het pakket. Ik zou nu echt die week spullen krijgen.
- Als ik twee dagen later weer bel, blijkt nog steeds geen pakket onderweg. Order zou in het systeem vastzitten. Leidinggevende spreken? Nee, daar doen ze niet aan. Manager klantenservice? Nee hoor, die is voor klanten niet te spreken. Gaat de leverdatum gehaald worden? Nou we zijn bol.com niet!
- Belofte me de volgende dag (drie dagen voordat ik geen tv, telefoon of internet meer heb) terug te bellen, wordt niet nagekomen. Ik moet weer zelf bellen. Weer hele verhaal doen. Geen leidinggevende te spreken.
- Nu probeert XS4All mij de schuld te geven (u geeft verkeerde gegevens door.) en als ik dat bewijsbaar weerleg is het de schuld van de oude internetprovider die de lijn over drie dagen vrijgeeft. Eh hallo dat heeft XS4all toch geregeld?
- Vraag wat ze doen om te voorkomen dat ik zonder alles kom te zitten. Door XS4All die volgens advertentie wel iemand binnen 24 uur online kan zetten, maar niet mij binnen een maand. Antwoord: het is nog geen maandag.
- Keiharde garantie wanneer ik wel tv, telefoon en internet zal hebben? Ja die geven we niet.
Verwachting niet eerder dan na 7 weken weer internet, tv en telefoon.

Zucht, ga nooit met XS4All in zee.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.