Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
wanprestatie: ik mag niet van het contract af maar ben niet aangesloten
Trap alsjeblieft niet in deze valkuil! XS4All is misschien nog slechter dan prijsvechters. Ze vallen immers allemaal onder hetzelfde concern (KPN): Er staan bij mij twee zwarte dozen van XS4ALL Glasvezel Plus stof te vergaren. Ik zou 3 augustus worden aangesloten, mijn hele huis is Glasvezel klaar. Ik wordt echter niet aangesloten. Wanneer wel? Dat zeggen ze niet. Gewoon wachten voor onbepaalde tijd. Inmiddels lijkt mijn relatienummer in hun systeem op standaard 15 minuten wachttijd te staan. Omdat ik niet onder mijn contract uitkom is hier sprake van wanprestatie. De installateur (Guidion) wil wel communiceren: zij zeiden dat ze niet bij mij langs konden komen omdat "WBA geen RFS heeft geleverd (o.i.d.)" Het gaat over vele schijven, en ze hebben geen onderlingen leverafspraken: Reggefiber weigert gewoon aan een knop te draaien waardoor het signaal naar mijn woning gaat. Het interesseert XS4All helemaal niets, dat je stappen gaat ondernemen op deze wanprestatie. Je zoekt het maar uit. Lekker als je vanuit huis werkt en internet nodig heb.