Details van de review

XS4ALL
Internet providers
xs4all, heb een goede en snelle service maar toch heeft het plus en min punten in mijn mening, ik ben er wel tevreden mee, maar aangezien de prijs en wat ze bieden gaat ik toch overstappen

goede punten
1. goede service
2. stabiele internet
3. locale service nummer dus niet 0900 o.i.d
4. storingen zijn snel opgelost

slechte punten, of dingen dat moet veranderen
1. de prijs is te hoog,je krijgt te weinig voor wat men betaald
2. die wifi modems zijn nog zwakker met wifi dan de horizon box van ziggo, zelfs als ik naast de fritsbox staat is ziggo wifi spot die het eerste verbind op mijn mobiele apparatuuren
3. web tv alleen via eigen modem dus niet via een wifispot of andere xs4all/kpn modem of andere verbindingen (zo genaamde privacy)
4. geen wifispot/hotspot (alleen maar op schiphol via kpn of zo iets), dit is tegenwoordig een must have tog ?
5. heb wel wat storingen gehad
6. de fritsboxen zijn niet wat men zegt op internet,
1. niet erg flexibel,
2.sloom met login en opties veranderen
3. slechte wifi
4. ken geen draadloze brug maken via wifi via andre routers of modems, moet speciaal een fritzbox zijn voor dat
7. als je internet abonoment neem lager dan 100mbit krijg je geen 5g band modem, dus je zit da te kutten met slechte 2.4g band
8. telefoon menu ken simpeler dan alleen maar doorlinken van menu naar menu
9. niet echt een snelle instalatie door monteur duurte langer dan 30 minuten voor alles werkte
Gemiddelde score 

8.6
Installatie 

8.0
Helpdesk 

9.0
Internet 

10.0
Bellen 

7.0
Digitale televisie 

9.0
Geschreven door Wesley December 21, 2016

Plus en Min Punten

xs4all, heb een goede en snelle service maar toch heeft het plus en min punten in mijn mening, ik ben er wel tevreden mee, maar aangezien de prijs en wat ze bieden gaat ik toch overstappen

goede punten
1. goede service
2. stabiele internet
3. locale service nummer dus niet 0900 o.i.d
4. storingen zijn snel opgelost

slechte punten, of dingen dat moet veranderen
1. de prijs is te hoog,je krijgt te weinig voor wat men betaald
2. die wifi modems zijn nog zwakker met wifi dan de horizon box van ziggo, zelfs als ik naast de fritsbox staat is ziggo wifi spot die het eerste verbind op mijn mobiele apparatuuren
3. web tv alleen via eigen modem dus niet via een wifispot of andere xs4all/kpn modem of andere verbindingen (zo genaamde privacy)
4. geen wifispot/hotspot (alleen maar op schiphol via kpn of zo iets), dit is tegenwoordig een must have tog ?
5. heb wel wat storingen gehad
6. de fritsboxen zijn niet wat men zegt op internet,
1. niet erg flexibel,
2.sloom met login en opties veranderen
3. slechte wifi
4. ken geen draadloze brug maken via wifi via andre routers of modems, moet speciaal een fritzbox zijn voor dat
7. als je internet abonoment neem lager dan 100mbit krijg je geen 5g band modem, dus je zit da te kutten met slechte 2.4g band
8. telefoon menu ken simpeler dan alleen maar doorlinken van menu naar menu
9. niet echt een snelle instalatie door monteur duurte langer dan 30 minuten voor alles werkte

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.