Details van de review
XS4all doet voorkomen dat ze een betere service heeft dan de concurent en rechtvaardigt daarmee een veel hogere prijs. Dit berust op niets. Als puntje bij paaltje komt zijn ook zij:
- slecht bereikbaar;
- niet oplossingsgericht;
- niet proactief in het meedenken;
- alleen maar bezig met geld binnenkrijgen en klanten dwingen te betalen, ook als ze niet leveren;
- hopeloos bureaucratisch als er iets buiten hun 'systeem' gebeurd;
- afspraken niet nakomend;
- en ronduit vervelend, met klantenservice medewerkers die niets voor je kunnen betekenen behalve hun falende systemen voorlezen.
Mijn advies: neem gewoon de goedkoopste, ze zijn toch allemaal slecht
- slecht bereikbaar;
- alleen maar bezig met geld binnenkrijgen en klanten dwingen te betalen, ook als ze niet leveren;
- en ronduit vervelend, met klantenservice medewerkers die niets voor je kunnen betekenen behalve hun falende systemen voorlezen.
Gemiddelde score | 3.6 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 4.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
Geschreven door
Ben Arts
Oktober 22, 2012
Vreselijke provider met misdadige prijzen en misinformatie
XS4all doet voorkomen dat ze een betere service heeft dan de concurent en rechtvaardigt daarmee een veel hogere prijs. Dit berust op niets. Als puntje bij paaltje komt zijn ook zij:
- slecht bereikbaar;
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Helemaal mee eens. Ook ik heb al een maand last van deze prutsers. Bij het vieren van het 4 weken afgesloten zijn ook bewust aangegeven dat ik NIET meer met bepaalde personen wilde spreken bij deze club, maar met iemand die wel iest kon doen. Daarnar natuurlijk 20 minuten inde wacht. Kan niet wachten om over te stappen.
1 resultaten - getoond 1 - 1