Details van de review
Vaak zeer grote problemen met televisie van xs4all. Heel veel storingen. Het is helemaal fout sinds men is gestart met opnemen in het netwerk. Ja, als dit de moderne manier van tv kijken is, dan blijf ik liever ouderwets.
Ben langere tijd klant van deze provider, maar nu begin ik toch een beetje genoeg van dit bedrijf te krijgen. Snap ook niet hoe deze provider vaak hoog eindigd in providermonitor van de Consumentenbond, dit verdienen ze niet meer.
Ben langere tijd klant van deze provider, maar nu begin ik toch een beetje genoeg van dit bedrijf te krijgen. Snap ook niet hoe deze provider vaak hoog eindigd in providermonitor van de Consumentenbond, dit verdienen ze niet meer.
Gemiddelde score | 4.4 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Geschreven door
Jan
Januari 14, 2014
Televisie van xs4all: een heel slecht product
Vaak zeer grote problemen met televisie van xs4all. Heel veel storingen. Het is helemaal fout sinds men is gestart met opnemen in het netwerk. Ja, als dit de moderne manier van tv kijken is, dan blijf ik liever ouderwets.
Was deze review nuttig?
Commentaar
1 resultaten - getoond 1 - 1
Sortering
Ik ben het met Jan eens sinds de programma's via de server worden opgenomen is het bagger.Herhaald geplande programma's worden niet opgenomen en bewaarde opnames verdwijnen zomaar. Misschien moet ik mijn oude DVD recorder maar waar weer van zolder halen of een andere provider gaan zoeken.
1 resultaten - getoond 1 - 1