Details van de review
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 9.0 |
Beste internet
Ben sinds half 2015 klant bij XS4ALL. Heb het afgesloten omdat we recent glasvezel hadden gekregen en een snellere verbinding nodig had voor server zaken. Abbo: 500Mbit/s. Heb nog geen problemen gehad met het internet. Fritz!Box is een fijne modem voor verschillende taken. had eerst UPC met 150MBit/s met een Media Box erbij. dat was echt een nachtmerrie. Ik had portforwarding nodig, maar Media Box had altijd problemen met het toepassen van de nieuwe instellingen. Heb er met de Fritz!Box geen problemen mee. Het enige jammere is dat ik geen meerdere dezelfde poorten open kan zetten. Installatie was geen probleem. Ik had het zelf al het internet geïnstalleerd. De installateur kwam alleen de tv boxen installeren. Het is jammer is dat de TV box geen draadloze verbinding kan hebben met de Fritz!Box. Wat ook jammer is is dat je een Ethernet Switch nodig hebt om meerdere televisies aan te sluiten. Ik moet daar nog een Gigabit Switch voor kopen want heb nu een 100 MBit/s switch en dat is niet genoeg voor 2 televisies. (Hij hapert af en toe)