Details van de review
Eenmaal geconfigureerd werk Internet en bellen volledig probleemloos en met de beloofde performance (glasvezel 100mbit). De Fritzbox blijft niet mijn favoriet (o.a. door wat ontbrekende configuratie opties), maar als voip server doet hij het prima.
TV werk goed, maar vooruit en vooral terugspoelen blijft problematisch. Wel fijn dat opnames op alle tv's af te spelen zijn. Opname plannen via de webapp zou heel fijn zijn om te hebben.
Gemiddelde score | 7.0 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 6.0 |
Prima provider als je weet wat je aan het doen bent
Installatie verliep enigszins problematisch. Ik gebruik een eigen router en switch. Bij de installatie wilden de TV boxen niet werken. Niet op de eigen infra en niet via de Fritzbox. Bleek uiteindelijk dat door de "Green Ethernet" feature de netwerk poort niet aan gaat icm een wat langere Ethernet kabel. Dat het op mijn eigen infra niet werkte was mijn eigen fout.
Eenmaal geconfigureerd werk Internet en bellen volledig probleemloos en met de beloofde performance (glasvezel 100mbit). De Fritzbox blijft niet mijn favoriet (o.a. door wat ontbrekende configuratie opties), maar als voip server doet hij het prima.
TV werk goed, maar vooruit en vooral terugspoelen blijft problematisch. Wel fijn dat opnames op alle tv's af te spelen zijn. Opname plannen via de webapp zou heel fijn zijn om te hebben.