Details van de review
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Zeer slechte ervaring met XS4ALL , niet doen!
Zeer slechte ervaring , service & nazorg! Overstap gemaakt van ZIGGO naar XS4ALL, dit vanwege de wens om glas te gebruiken. De service en nazorg zijn zeer slecht en beneden verwachting! In het begin van de dienstverlening al problemen gehad met de verbinding, dit aangemeld en lang moeten wachten op antwoorden. Uiteindelijk maanden verder, nog geen goed internet maar wel plichtsgetrouw de volle mep betalen. Het probleem zou liggen aan ons thuisnetwerk, dit terwijl het gehele pakket geplaatst en geïnstalleerd is geworden door een "XS4ALL monteur, Guidion Telecom". Als klap op de vuurpijl, het gehele contract moeten afbetalen vanwege een contractbreuk, Schandalig! Rechtsbijstand ingeschakeld, maar XS4ALL houdt vast een contractbreuk! Uiteindelijk vanuit de rechtsbijstand een vergoeding gekregen om het contract deels mee af te betalen, de rest uit eigen zak. Geen verdere hulp of tegemoetkoming van XS4ALL mogen ontvangen, te erg voor woorden. Suggestie: kijk verder voor een andere aanbieder!