Details van de review

XS4ALL glasvezel
Glasvezel providers
Ik ben nieuwe klant bij XS4all en heb tot nu toe niets dan slechte ervaringen. De aanvraag voor mijn nieuwe glasvezelverbinding duurt inmiddels langer dan een maand en blijft hangen in de eerste stap van de procedure, maar niemand schijnt me precies te kunnen vertellen waarom. Men beweert dat de lijn bezet wordt door het signaal van de vorige bewoner, maar die heeft nooit glasvezel gehad dus dat kan überhaupt niet.

Antwoorden op diverse mails komen vaak pas na een volle week wachten en lossen niets op ('wij adviseren u nog even af te wachten'). Bellen met de helpdesk richt niets uit aangezien ze daar niets weten van de technische kant van het verhaal en ze je ook niet kunnen of mogen doorverbinden met de technische staf.

Natuurlijk weet ik dat het bij veel internetproviders drama is. Van XS4ALL valt me dit alles echter extra tegen omdat ze altijd zo de mond vol hebben van service en klanttevredenheid. Zoals hier beneden al gezegd wordt: bij XS4ALL betaal je meer, maar de kwaliteit is net zo slecht als elders.
Gemiddelde score 

1.0
Installatie 

1.0
Helpdesk 

1.0
Internet 

Onbekend
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

Onbekend
Geschreven door P. Gijsbers April 05, 2012
Laatste update: April 11, 2012

Eindeloos wachten op niets

Ik ben nieuwe klant bij XS4all en heb tot nu toe niets dan slechte ervaringen. De aanvraag voor mijn nieuwe glasvezelverbinding duurt inmiddels langer dan een maand en blijft hangen in de eerste stap van de procedure, maar niemand schijnt me precies te kunnen vertellen waarom. Men beweert dat de lijn bezet wordt door het signaal van de vorige bewoner, maar die heeft nooit glasvezel gehad dus dat kan überhaupt niet.

Antwoorden op diverse mails komen vaak pas na een volle week wachten en lossen niets op ('wij adviseren u nog even af te wachten'). Bellen met de helpdesk richt niets uit aangezien ze daar niets weten van de technische kant van het verhaal en ze je ook niet kunnen of mogen doorverbinden met de technische staf.

Natuurlijk weet ik dat het bij veel internetproviders drama is. Van XS4ALL valt me dit alles echter extra tegen omdat ze altijd zo de mond vol hebben van service en klanttevredenheid. Zoals hier beneden al gezegd wordt: bij XS4ALL betaal je meer, maar de kwaliteit is net zo slecht als elders.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door wat woningafbouw
Mei 31, 2012
ik heb ongeveer 3 maanden gewacht als het goed is komen ze zo mijn verbinding maken , zeer slecht wel rekeningen sturen en vragen waarom deze niet betaald worden , ik heb afgelopen dinsdag een dongel gekregen voor compensatie waar ik dus niks aan heb. en dan maar te zwijgen over kpn ik heb een jaar gewacht op kpn en nu komen ze zelfs dat ik voor een heel jaar moet betalen terwijl ik vandaag de dag nog geen internet of andere diensten van ze heb mooie beloftes en niemand die daar wat aan kan of wil doen. in deze wereld de normaalste zaak ook dure nummers voor de helpdesk waar je helemaal niks mee kan.
welkom in de wereld van de internet bedrijven.
1 resultaten - getoond 1 - 1