Details van de review

XS4ALL glasvezel
Glasvezel providers
Al vele jaren klant van XS4ALL. Alleen sinds april 2012 zijn we 20 jaar terug in de tijd gegaan. Je kan nu alleen nog maar TV programma's opnemen door naar de TV Gids (EPG) te gaan en het programma te kiezen. Series kun je NIET in programmeren. Verder gaat de TV gids vaak niet verder dan 2 dagen, zo keek ik op zondag en kon programmeren tm dinsdag. Dus je moet weer in je agenda gaan zetten dat je tijdig je programma opneemt! Als je vakantie gaat kun je dus niet je favoriete programma's laten opnemen. IK WIL MIJN HD RECORDER TERUG!!! Servicedesk gebeld en die man wist niet eens dat het zo werkte! Ik moest hem van alles gaan uitleggen! Volgens mij is XS4ALL besmet met het non service virus van KPN. Als je opnemen van TV niet belangrijk vind en geen vragen wil stellen is XS4ALL een goede provider voor je.
Gemiddelde score 

6.6
Installatie 

9.0
Helpdesk 

5.0
Internet 

8.0
Bellen 

8.0
Digitale televisie 

3.0
Geschreven door Jeroen December 18, 2012

TV opnames nauwelijks mogelijk

Al vele jaren klant van XS4ALL. Alleen sinds april 2012 zijn we 20 jaar terug in de tijd gegaan. Je kan nu alleen nog maar TV programma's opnemen door naar de TV Gids (EPG) te gaan en het programma te kiezen. Series kun je NIET in programmeren. Verder gaat de TV gids vaak niet verder dan 2 dagen, zo keek ik op zondag en kon programmeren tm dinsdag. Dus je moet weer in je agenda gaan zetten dat je tijdig je programma opneemt! Als je vakantie gaat kun je dus niet je favoriete programma's laten opnemen. IK WIL MIJN HD RECORDER TERUG!!! Servicedesk gebeld en die man wist niet eens dat het zo werkte! Ik moest hem van alles gaan uitleggen! Volgens mij is XS4ALL besmet met het non service virus van KPN. Als je opnemen van TV niet belangrijk vind en geen vragen wil stellen is XS4ALL een goede provider voor je.

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Fred
Augustus 02, 2014
Niets dan lof voor de servicedesk van xs4all maar ik ben wel zeer ontevreden over de opname mogelijkeheden. Inderdaad een aantal jaren terug in de tijd. Voorbeelden: Direct opnemen van bijvoorbeeld uitzending aankomst slachtoffers vliegramp is bijna niet mogelijk. Er wordt niet opgenomen tot einde uitzending. Dit soort onverwachte directe uitzendingen opnemen via tv gids is onmogelijk. Ook het programmeren van deze uitzendingen ia niet mogelijk. Series opnemen kan inmiddels gelukkig wel. TV uitzending gemist stelt weinig voor, lang niet alles staat hier op. Verlengingen bij bijv. wk voetbal kunnen niet worden opgenomen. Op TV gemist moet je heel goed zoeken en soms naar een ander item gaan om vervolg te kunnen zien.Al eerder opmerkingen over gemaakt. Zie nog weinig resultaat. Misschien wordt het tijd dat de verantwoordelijke bestuurders van xs4all dit zelf eens gaan ervaren.
1 resultaten - getoond 1 - 1