Details van de review
Al geruime tijd problemen met een vast toestel wat via de kabel loopt.
Hoor regelmatig andere mensen over mijn lijn, verbinding valt regelmatig weg als je aan het telefoneren bent, als je wil bellen vaak geen kiestoon, gekraak of geruis op de lijn.
Het internet.
Internet valt regelmatig uit. Of is traag dat ik lag bij online gaming.
Digtale tv.
Rtl 7 en discovery kan ik op de boven tv niet digitaal ontvangen, zie andere zenders door het beeld heen of het beeld staat stil. Ik kan deze zenders op de boven tv enkel analoog ontvangen.
Op de beneden tv geen problemen.
Wat ik allemaal zelf al heb gedaan.
Voor de telefoon
- helaas(nog niks)
Het internet
- Nieuwe (dure) router aangeschaft.
Digtale tv
- sataliet kabels gekocht en een versterker en nieuwe aansluit stukken.
Dit is ook allemaal bekend bij zeelandnet.nl, maar tot op de dag van vandaag geen verbetering.
Elke dag moet ik mijn modem en router resetten.
Bij zeelandnet vertelt men dat mijn modem goed is, dus het zou aan mijn router die nieuw is, mijn telefoon,en mijn tv of kabels liggen?
Sorry maar dat geloof ik niet helemaal.
Dit probleem bestaat al een aantal jaren, mocht er iemand hier een idee hebben hoor ik dit graag!
Gemiddelde score | 1.8 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 2.0 | |
Internet | 2.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
telefoon/tv/internet zeelandnet
Graag wil ik hier ook even mijn verhaal kwijt.
Al geruime tijd problemen met een vast toestel wat via de kabel loopt.
Hoor regelmatig andere mensen over mijn lijn, verbinding valt regelmatig weg als je aan het telefoneren bent, als je wil bellen vaak geen kiestoon, gekraak of geruis op de lijn.
Het internet.
Internet valt regelmatig uit. Of is traag dat ik lag bij online gaming.
Digtale tv.
Rtl 7 en discovery kan ik op de boven tv niet digitaal ontvangen, zie andere zenders door het beeld heen of het beeld staat stil. Ik kan deze zenders op de boven tv enkel analoog ontvangen.
Op de beneden tv geen problemen.
Wat ik allemaal zelf al heb gedaan.
Voor de telefoon
- helaas(nog niks)
Het internet
- Nieuwe (dure) router aangeschaft.
Digtale tv
- sataliet kabels gekocht en een versterker en nieuwe aansluit stukken.
Dit is ook allemaal bekend bij zeelandnet.nl, maar tot op de dag van vandaag geen verbetering.
Elke dag moet ik mijn modem en router resetten.
Bij zeelandnet vertelt men dat mijn modem goed is, dus het zou aan mijn router die nieuw is, mijn telefoon,en mijn tv of kabels liggen?
Sorry maar dat geloof ik niet helemaal.
Dit probleem bestaat al een aantal jaren, mocht er iemand hier een idee hebben hoor ik dit graag!