Details van de review

ZeelandNet
Internet providers
Ik zeg niet aan beginnen! Ellende constant geen wifi verbinding. Wekelijks werkzaamheden waardoor je internet eruit ligt. Wifi verbinding is ver onder de maat. TV verbinding ligt er af en toe ook uit. Nieuwe modems ontvangen maar werken voor geen meter. Zelfs verschillende Wifi Analyzers geïnstalleerd en geeft alleen aan dat poort 14 vol bereik heeft. De rest van 1 t/m 13 komt niet verder dan 2 streepjes. En sja poort 14 valt niet onder Zeelandnet. Na maanden te bellen en klagen erover, komt er niemand langs want het zal vast aan mijn bedrading liggen. Wil ik dat er iemand komt mag ik 75 euro voorrijkosten betalen. De service die je krijgt is ver onder de maat voor het geld wat je betaald! Ik zeg snel op zoek naar een andere provider!
Gemiddelde score 

1.8
Installatie 

2.0
Helpdesk 

2.0
Internet 

1.0
Bellen 

Onbekend
Digitale televisie 

2.0
Geschreven door Zeelandknudde Februari 16, 2016

Ik zeg niet aan beginnen! Ellende constant geen wifi verbinding. Wekelijks werkzaamheden waardoor je internet eruit ligt. Wifi verbinding is ver onder de maat. TV verbinding ligt er af en toe ook uit. Nieuwe modems ontvangen maar werken voor geen meter. Zelfs verschillende Wifi Analyzers geïnstalleerd en geeft alleen aan dat poort 14 vol bereik heeft. De rest van 1 t/m 13 komt niet verder dan 2 streepjes. En sja poort 14 valt niet onder Zeelandnet. Na maanden te bellen en klagen erover, komt er niemand langs want het zal vast aan mijn bedrading liggen. Wil ik dat er iemand komt mag ik 75 euro voorrijkosten betalen. De service die je krijgt is ver onder de maat voor het geld wat je betaald! Ik zeg snel op zoek naar een andere provider!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

1 resultaten - getoond 1 - 1

Sortering 

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Kelly
Augustus 07, 2016
In welke regio zit u, als u beweert dat er wekelijks werkzaamheden zijn?
Die zijn er niet wekelijks, in geen van de regio's... en dan nog zijn er maar een paar onderbrekingen.
Er komt niemand langs? Onzin. Ik had pasgeleden problemen met mijn internetverbinding. Eerst telefonisch zoveel mogelijk proberen op te lossen, toen ik het probleem bleef houden heeft Zeelandnet de volgende dag iemand langs laten komen (kosteloos) die met alle aandacht alles heeft nagekeken. Er was geen duidelijk probleem te vinden, toch heeft die monteur alles ter plekke vervangen (modem, kabels, zelfs extra beveiliging op de verdeeldoos) en alles ingesteld. Geen euro voor hoeven betalen, alles op kosten van Zeelandnet ondanks dat er dus geen duidelijk probleem vast te stellen was.
Dan kunt u zeggen: "Dat is een uitzondering", ware het niet dat ik zeker 3 mensen ken met dezelfde ervaring: een klein probleem, alle mogelijke hulp en service zonder bijkomende kosten.
Ik betwijfel dus ten zeerste of uw verhaal klopt.
1 resultaten - getoond 1 - 1