Ziggo ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.pngBezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider
Gemiddelde bezoekers score van: 161 bezoeker(s)
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 3.0 | |
Digitale televisie | 2.0 |
wifi valt vaak weg en meer
Nog voor dat het abbonement inging heb ik alles wat er in huis lag qua internet en tv eruit getrokken, immers is het interne netwerk in huis mijn verantwoording. Ik heb alles vervangen voor moderne bekabeling. Een volledig voor 4G afgeschermd coax netwerk. Router, switches, accespoint van Ubiquiti geinstalleerd. TV beeld haarscherp, ik heb echt nog nooit een blokje gezien en internet super betrouwbaar en snel. Ik haal minstens 500 mbps over Wifi.
De betrouwbaarheid thuis ligt toch ook van aan de mensen zelf, gewoon beetje investeren. Simpel
Gemiddelde score | 9.5 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 10.0 |
Ziggo, super stabiel en haarscherp beeld
Al jaren klant van Ziggo. Super klantenservice, internet en TV zijn top.
Nog voor dat het abbonement inging heb ik alles wat er in huis lag qua internet en tv eruit getrokken, immers is het interne netwerk in huis mijn verantwoording. Ik heb alles vervangen voor moderne bekabeling. Een volledig voor 4G afgeschermd coax netwerk. Router, switches, accespoint van Ubiquiti geinstalleerd. TV beeld haarscherp, ik heb echt nog nooit een blokje gezien en internet super betrouwbaar en snel. Ik haal minstens 500 mbps over Wifi.
De betrouwbaarheid thuis ligt toch ook van aan de mensen zelf, gewoon beetje investeren. Simpel
De klantenservice. Ik noem het geen service maar bullen bakken. Een slechter bedrijf heb ik nog niet mee gemaakt.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Slechte bedrijf van nederland
Slecht internet in huis valt vaak weg. Tv zender storen vaak.
De klantenservice. Ik noem het geen service maar bullen bakken. Een slechter bedrijf heb ik nog niet mee gemaakt.
Niets blijkt echter minder waar. In de afgelopen dagen hapert het internet enorm (Digid, mailbox openen, google zoekopdracht, laden van een pagina, ...)
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
In navolging van mail instructies opgevolgd met het idee dat dit zou leiden tot sneller internet.
Niets blijkt echter minder waar. In de afgelopen dagen hapert het internet enorm (Digid, mailbox openen, google zoekopdracht, laden van een pagina, ...)
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
Extended our contract by 1 year without our knowledge or consent
We called Ziggo to stop our contract since we pay a lot of money for fast internet while we actually got very slow internet at home. The guy on the phone offered to send us wifi boosters for free, which we agreed. We got an email saying that we ordered wifi boosters (but didn't have to pay), so we thought it was all good. Some months later, we wanted to switch to a cheaper provider but found out that the Ziggo guy on the phone that offered us wifi boosters had extended our contract for a year longer! We got no copy of this contract, no confirmation email, no info about this new contract extension on my Ziggo account. We were told if we quit the contract we'd have to pay more than 700eur since our contract was extended for another year. Apparently it stated somewhere in the terms and conditions document that if we get wifi boosters it means our contract will be extended. No one informed us of this. The email saying that we ordered the boosters only gave us a link to read the terms and conditions documents (and there are many different documents on that page). It's criminal that they trick customers like this.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Waardeloos bedrijf, komt geen enkele afspraak na.
Vandaag zou er iemand langs komen voor een storing, 4 x gebeld want iedere keer werd het tijdstip verzet. Uiteindelijk is er niemand op komen dagen, zonder af te bellen. Vanavond gebeld en telefonisch beloofd dat er morgen iemand zou komen. Zojuist een bevestiging gehad dat ze dit ook weer niet nakomen. Zojuist hierover gereclameerd en ik werd ontzettend arrogant te woord gestaan en ze wilden niets doen. Wat een enorm waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf is dit. Kies absoluut niet voor deze provider, want je bent geen klant bij dit bedrijf.
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
heel treurig
wat een slecht bedrijf. we hebben een nieuwe tv, maar de media box is te oud voor deze tv. zegt ziggo en de monteur die hem heeft aangesloten. We betalen nu 744 euro per jaar. We willen een betere nieuwe box, dat is alles. Maar er wordt ons alleen de optie geboden om dan maar een duurder abonnement aan te schaffen. We gaan niet akkoord en worden in de wacht gezet.....T mobile bied hetzelfde maar dan beter voor de helft van dit bedrag.. ons zijn ze kwijt..
Ondanks 3 telefoon gesprekken en beloftes dat er een nieuw modem binnen 2 werkdagen dagen thuis gestuurd zou worden zit ik nog zonder.
Ze kunnen in het motto de volgende tekst plaatsen “ voor service en garantie zijn we met vakantie”
Wat een kut bedrijf de rekening incasseren ze prompt op tijd maar leveren doen ze niet dit is gewoon oplichting.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
In Carona tijd waarin thuiswerken is verplicht 1 week zonder tv telefoon internet.
Ondanks 3 telefoon gesprekken en beloftes dat er een nieuw modem binnen 2 werkdagen dagen thuis gestuurd zou worden zit ik nog zonder.
Ze kunnen in het motto de volgende tekst plaatsen “ voor service en garantie zijn we met vakantie”
Wat een kut bedrijf de rekening incasseren ze prompt op tijd maar leveren doen ze niet dit is gewoon oplichting.
Gemiddelde score | 3.3 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | 5.0 |
slechte klantervarin
Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet......
Ieder ander, die zo met zijn klanten omgaat heeft geen enkel bestaansrecht, schande.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Wij zijn al enkele maanden onderweg om nummerbehoud te regelen. Na vele chats en telefonische contacten met de helpdesk worden de toegezegde wijzigingen niet doorgevoerd. Ieder contact begint weer met vele excuses en dat ze het nu wel gaan regelen. Helpdesk van Ziggo is een groot drama, ze zijn incompetent en hebben lak aan klanten, arrogantie van de macht.
Ieder ander, die zo met zijn klanten omgaat heeft geen enkel bestaansrecht, schande.