Ziggo ervaringen

https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.png
 
4.2 (161)
0   1   0   0  
 
Schrijf een review

Bezoekers ervaringen Bekijk alle reviews over deze provider

Gemiddelde bezoekers score van: 161 bezoeker(s)

Gemiddelde score 
 
4.2
Installatie 
 
4.5  (120)
Helpdesk 
 
3.1  (150)
Internet 
 
4.1  (142)
Bellen 
 
4.7  (99)
Digitale televisie 
 
4.4  (106)
Score (hoe hoger hoe beter)
  • Installatie
    Hoe beviel de installatie door de monteur? Of heeft u zelf de installatie uitgevoerd? Was de meegeleverde beschrijving dan duidelijk? Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Helpdesk
    Beoordeel de helpdesk als u hiermee al eens contact heeft opgenomen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Internet
    Beoordeel de kwaliteit van het internet op snelheid, stabiliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Bellen
    Maakt u gebruik van telefonie? Beoordeel dit dan op geluidskwaliteit en storingen. Een toelichting kunt u hieronder geven.
  • Digitale televisie
    Maakt u gebruik van televisie? Beoordeel dit dan op beeldkwaliteit, storingen en mogelijkheden. Een toelichting kunt u hieronder geven. Een toelichting kunt u hieronder geven.
Commentaar
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
wifi valt vaak weg en meer
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
3.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door Mathijs Juni 25, 2021

wifi valt vaak weg en meer

Was deze review nuttig? 
Al jaren klant van Ziggo. Super klantenservice, internet en TV zijn top.

Nog voor dat het abbonement inging heb ik alles wat er in huis lag qua internet en tv eruit getrokken, immers is het interne netwerk in huis mijn verantwoording. Ik heb alles vervangen voor moderne bekabeling. Een volledig voor 4G afgeschermd coax netwerk. Router, switches, accespoint van Ubiquiti geinstalleerd. TV beeld haarscherp, ik heb echt nog nooit een blokje gezien en internet super betrouwbaar en snel. Ik haal minstens 500 mbps over Wifi.

De betrouwbaarheid thuis ligt toch ook van aan de mensen zelf, gewoon beetje investeren. Simpel
Gemiddelde score 
 
9.5
Installatie 
 
8.0
Helpdesk 
 
10.0
Internet 
 
10.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
10.0
Geschreven door R L Mei 22, 2021

Ziggo, super stabiel en haarscherp beeld

Al jaren klant van Ziggo. Super klantenservice, internet en TV zijn top.

Nog voor dat het abbonement inging heb ik alles wat er in huis lag qua internet en tv eruit getrokken, immers is het interne netwerk in huis mijn verantwoording. Ik heb alles vervangen voor moderne bekabeling. Een volledig voor 4G afgeschermd coax netwerk. Router, switches, accespoint van Ubiquiti geinstalleerd. TV beeld haarscherp, ik heb echt nog nooit een blokje gezien en internet super betrouwbaar en snel. Ik haal minstens 500 mbps over Wifi.

De betrouwbaarheid thuis ligt toch ook van aan de mensen zelf, gewoon beetje investeren. Simpel

Was deze review nuttig? 
Slecht internet in huis valt vaak weg. Tv zender storen vaak.
De klantenservice. Ik noem het geen service maar bullen bakken. Een slechter bedrijf heb ik nog niet mee gemaakt.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Sandra Mei 17, 2021

Slechte bedrijf van nederland

Slecht internet in huis valt vaak weg. Tv zender storen vaak.
De klantenservice. Ik noem het geen service maar bullen bakken. Een slechter bedrijf heb ik nog niet mee gemaakt.

Was deze review nuttig? 
In navolging van mail instructies opgevolgd met het idee dat dit zou leiden tot sneller internet.
Niets blijkt echter minder waar. In de afgelopen dagen hapert het internet enorm (Digid, mailbox openen, google zoekopdracht, laden van een pagina, ...)
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Kim April 20, 2021

In navolging van mail instructies opgevolgd met het idee dat dit zou leiden tot sneller internet.
Niets blijkt echter minder waar. In de afgelopen dagen hapert het internet enorm (Digid, mailbox openen, google zoekopdracht, laden van een pagina, ...)

Was deze review nuttig? 
We called Ziggo to stop our contract since we pay a lot of money for fast internet while we actually got very slow internet at home. The guy on the phone offered to send us wifi boosters for free, which we agreed. We got an email saying that we ordered wifi boosters (but didn't have to pay), so we thought it was all good. Some months later, we wanted to switch to a cheaper provider but found out that the Ziggo guy on the phone that offered us wifi boosters had extended our contract for a year longer! We got no copy of this contract, no confirmation email, no info about this new contract extension on my Ziggo account. We were told if we quit the contract we'd have to pay more than 700eur since our contract was extended for another year. Apparently it stated somewhere in the terms and conditions document that if we get wifi boosters it means our contract will be extended. No one informed us of this. The email saying that we ordered the boosters only gave us a link to read the terms and conditions documents (and there are many different documents on that page). It's criminal that they trick customers like this.
Gemiddelde score 
 
2.3
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door Preeya Maart 03, 2021

Extended our contract by 1 year without our knowledge or consent

We called Ziggo to stop our contract since we pay a lot of money for fast internet while we actually got very slow internet at home. The guy on the phone offered to send us wifi boosters for free, which we agreed. We got an email saying that we ordered wifi boosters (but didn't have to pay), so we thought it was all good. Some months later, we wanted to switch to a cheaper provider but found out that the Ziggo guy on the phone that offered us wifi boosters had extended our contract for a year longer! We got no copy of this contract, no confirmation email, no info about this new contract extension on my Ziggo account. We were told if we quit the contract we'd have to pay more than 700eur since our contract was extended for another year. Apparently it stated somewhere in the terms and conditions document that if we get wifi boosters it means our contract will be extended. No one informed us of this. The email saying that we ordered the boosters only gave us a link to read the terms and conditions documents (and there are many different documents on that page). It's criminal that they trick customers like this.

Was deze review nuttig? 
Vandaag zou er iemand langs komen voor een storing, 4 x gebeld want iedere keer werd het tijdstip verzet. Uiteindelijk is er niemand op komen dagen, zonder af te bellen. Vanavond gebeld en telefonisch beloofd dat er morgen iemand zou komen. Zojuist een bevestiging gehad dat ze dit ook weer niet nakomen. Zojuist hierover gereclameerd en ik werd ontzettend arrogant te woord gestaan en ze wilden niets doen. Wat een enorm waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf is dit. Kies absoluut niet voor deze provider, want je bent geen klant bij dit bedrijf.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Peter Broos Februari 15, 2021

Waardeloos bedrijf, komt geen enkele afspraak na.

Vandaag zou er iemand langs komen voor een storing, 4 x gebeld want iedere keer werd het tijdstip verzet. Uiteindelijk is er niemand op komen dagen, zonder af te bellen. Vanavond gebeld en telefonisch beloofd dat er morgen iemand zou komen. Zojuist een bevestiging gehad dat ze dit ook weer niet nakomen. Zojuist hierover gereclameerd en ik werd ontzettend arrogant te woord gestaan en ze wilden niets doen. Wat een enorm waardeloos en klantonvriendelijkheid bedrijf is dit. Kies absoluut niet voor deze provider, want je bent geen klant bij dit bedrijf.

Was deze review nuttig? 
wat een slecht bedrijf. we hebben een nieuwe tv, maar de media box is te oud voor deze tv. zegt ziggo en de monteur die hem heeft aangesloten. We betalen nu 744 euro per jaar. We willen een betere nieuwe box, dat is alles. Maar er wordt ons alleen de optie geboden om dan maar een duurder abonnement aan te schaffen. We gaan niet akkoord en worden in de wacht gezet.....T mobile bied hetzelfde maar dan beter voor de helft van dit bedrag.. ons zijn ze kwijt..
Gemiddelde score 
 
2.0
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Bart Januari 27, 2021

heel treurig

wat een slecht bedrijf. we hebben een nieuwe tv, maar de media box is te oud voor deze tv. zegt ziggo en de monteur die hem heeft aangesloten. We betalen nu 744 euro per jaar. We willen een betere nieuwe box, dat is alles. Maar er wordt ons alleen de optie geboden om dan maar een duurder abonnement aan te schaffen. We gaan niet akkoord en worden in de wacht gezet.....T mobile bied hetzelfde maar dan beter voor de helft van dit bedrag.. ons zijn ze kwijt..

Was deze review nuttig? 
In Carona tijd waarin thuiswerken is verplicht 1 week zonder tv telefoon internet.
Ondanks 3 telefoon gesprekken en beloftes dat er een nieuw modem binnen 2 werkdagen dagen thuis gestuurd zou worden zit ik nog zonder.
Ze kunnen in het motto de volgende tekst plaatsen “ voor service en garantie zijn we met vakantie”
Wat een kut bedrijf de rekening incasseren ze prompt op tijd maar leveren doen ze niet dit is gewoon oplichting.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
1.0
Geschreven door Jan de vet November 17, 2020

In Carona tijd waarin thuiswerken is verplicht 1 week zonder tv telefoon internet.
Ondanks 3 telefoon gesprekken en beloftes dat er een nieuw modem binnen 2 werkdagen dagen thuis gestuurd zou worden zit ik nog zonder.
Ze kunnen in het motto de volgende tekst plaatsen “ voor service en garantie zijn we met vakantie”
Wat een kut bedrijf de rekening incasseren ze prompt op tijd maar leveren doen ze niet dit is gewoon oplichting.

Was deze review nuttig? 
Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet......

Gemiddelde score 
 
3.3
Installatie 
 
4.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
3.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
5.0
Geschreven door laura Oktober 30, 2020

slechte klantervarin

Na een tijd een telefoontje gekregen dat 'loyale' klanten 6 maanden gratis sneller internet krijgen. Top! Alleen vergeten erbij te vermelden dat je dan gelijk aan een nieuwe DUURDER abonnement vast zit voor het komende jaar. Slecht zo behoud je je 'loyale' klanten niet......

Was deze review nuttig? 
Wij zijn al enkele maanden onderweg om nummerbehoud te regelen. Na vele chats en telefonische contacten met de helpdesk worden de toegezegde wijzigingen niet doorgevoerd. Ieder contact begint weer met vele excuses en dat ze het nu wel gaan regelen. Helpdesk van Ziggo is een groot drama, ze zijn incompetent en hebben lak aan klanten, arrogantie van de macht.
Ieder ander, die zo met zijn klanten omgaat heeft geen enkel bestaansrecht, schande.
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
Onbekend
Helpdesk 
 
Onbekend
Internet 
 
Onbekend
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Cees (C.A.) Thierry September 08, 2020

Wij zijn al enkele maanden onderweg om nummerbehoud te regelen. Na vele chats en telefonische contacten met de helpdesk worden de toegezegde wijzigingen niet doorgevoerd. Ieder contact begint weer met vele excuses en dat ze het nu wel gaan regelen. Helpdesk van Ziggo is een groot drama, ze zijn incompetent en hebben lak aan klanten, arrogantie van de macht.
Ieder ander, die zo met zijn klanten omgaat heeft geen enkel bestaansrecht, schande.

Was deze review nuttig? 
 
Bekijk alle reviews over deze provider