Details van de review
Zo lang er geen problemen zijn gaat het prima. Maar...vervolgens is er toch een probleempje. Ik ben al vanaf augustus!! aan het proberen om mijn e-mail adres goed functionerend te krijgen. Dan krijg ik dubbele betalingen, dan wordt mijn e-mail adres uit de lucht gehaald, vervolgens kan ik geen product gegevens ophalen. De helpdesk is ronduit slecht en lossen het probleem niet op maar laten je keer naar keer terugbellen. Als je gek van frustratie wilt worden, kies voor Ziggo. Voor mij wordt het dus een nieuwe aanbieder.
Gemiddelde score | 4.5 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geschreven door
Sander Pomme
Januari 01, 2010
Zo lang er geen problemen zijn gaat het prima. Maar...vervolgens is er toch een probleempje. Ik ben al vanaf augustus!! aan het proberen om mijn e-mail adres goed functionerend te krijgen. Dan krijg ik dubbele betalingen, dan wordt mijn e-mail adres uit de lucht gehaald, vervolgens kan ik geen product gegevens ophalen. De helpdesk is ronduit slecht en lossen het probleem niet op maar laten je keer naar keer terugbellen. Als je gek van frustratie wilt worden, kies voor Ziggo. Voor mij wordt het dus een nieuwe aanbieder.
Was deze review nuttig?