Details van de review

 
Ziggo
Internet providers
Vanaf het moment dat Ziggo de kanalen veranderde is het er alleen maar slechter op geworden,nu al 3 maanden slecht internet en tv die geregeld even op zwart beeld gaat,na meerdere keren contact met Ziggo en elke keer weer modem resetten tot frustraties toe is er een monteur geweest ,daarna was het 4 dagen goed en daarna nog erger elke 10 a 15 minuten gaat de wifi uit,loopt de website vast en gaat geeft skype aan dat er geen verbinding is,volgens Ziggo moeten we dan maar een router nemen want de modems van Ziggo storen als buren of een winkel in jouw buurt een snellere modem hebben en wifi mag 20% minder zijn dan wat in het contract staat want de MB in het contract is alleen de MB van de kabel internet ,waar wij bij afsluiten van contract toch echt heel duidelijk aangegeven hebben geen gebruik te maken van de kabel internet maar bijna alleen van draadloos internet en dat was volgens Ziggo toen geen probleem.
Nu betalen we al 3 maanden voor bagger internet snelheid en tv met knipperlicht neigingen ,ondanks dat we al een compensatie gevraagd hebben en tot nu toe nog niet gekregen en het nu wel een beetje zat zijn dat een speeltjes niet gespeeld kan worden en de krant online lezen een frustratie word.
Dit is onder valse voorwendselen iemand klant laten worden en dit soort praktijken moeten maar eens afgestraft worden ,mensen worden van internet afhankelijk gemaakt in deze tijd ,daar mag een bedrijf geen misbruik van maken vooral niet in deze al moeilijke tijd .
Gemiddelde score 
 
1.8
Installatie 
 
3.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
2.0
Digitale televisie 
 
2.0
Geschreven door H Maart 13, 2015

Ziggo wifi waardeloos

Vanaf het moment dat Ziggo de kanalen veranderde is het er alleen maar slechter op geworden,nu al 3 maanden slecht internet en tv die geregeld even op zwart beeld gaat,na meerdere keren contact met Ziggo en elke keer weer modem resetten tot frustraties toe is er een monteur geweest ,daarna was het 4 dagen goed en daarna nog erger elke 10 a 15 minuten gaat de wifi uit,loopt de website vast en gaat geeft skype aan dat er geen verbinding is,volgens Ziggo moeten we dan maar een router nemen want de modems van Ziggo storen als buren of een winkel in jouw buurt een snellere modem hebben en wifi mag 20% minder zijn dan wat in het contract staat want de MB in het contract is alleen de MB van de kabel internet ,waar wij bij afsluiten van contract toch echt heel duidelijk aangegeven hebben geen gebruik te maken van de kabel internet maar bijna alleen van draadloos internet en dat was volgens Ziggo toen geen probleem.
Nu betalen we al 3 maanden voor bagger internet snelheid en tv met knipperlicht neigingen ,ondanks dat we al een compensatie gevraagd hebben en tot nu toe nog niet gekregen en het nu wel een beetje zat zijn dat een speeltjes niet gespeeld kan worden en de krant online lezen een frustratie word.
Dit is onder valse voorwendselen iemand klant laten worden en dit soort praktijken moeten maar eens afgestraft worden ,mensen worden van internet afhankelijk gemaakt in deze tijd ,daar mag een bedrijf geen misbruik van maken vooral niet in deze al moeilijke tijd .

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.