Details van de review
heb zo'n 10 dagen zonder modem gezeten omdat deze kapot was. na 1e telefoontje op maandag werd er toegezegd dat er op woensdag een modem zou worden bezorgd. Woensdag om 16.30 uur gebeld waar de modem bleef. Was er iets bij ziggo fout gegaan. Het werd nu dus vrijdag.Vrijdag om 15.30 uur gebeld of de modem nog komt. Nee mevrouw de modems zijn op. U staat op een wachtlijst voor een nieuwe. Raar verhaal en ik dus behoorlijk boos omdat ze al twee keer een toezegging hadden gedaan. zondag weer gebeld. nee u staat nog steeds op een wachtlijst. dinsdag gebeld. zelfde verhaal. woensdag gebeld. Eindelijk iemand aan de telefoon gehad die verder is gaan kijken want ja die vond het ook raar. En wat blijkt? opeens had ik de volgende dag een nieuwe modem in huis. De fusie tussen UPC en Ziggo vond ik eigenlijk al niets. Er werden al gewoon zenders uit het pakket gehaald! Maar oke daar konden we nog wel mee leven maar na zo'n slechte service is het tijd voor een andere provider. En ziggo is zeker niet de goedkoopste