Details van de review
- Het pakket is later geleverd dan afgesproken (wij werken beide vaak thuis en moesten dit nu met 4g doen met de nodige kosten).
- We betalen voor producten die we helemaal niet hebben afgenomen.
- Ik heb een installateur moeten betalen om de hoofdaansluiting te installeren (de beloofde monteur was helemaal niet bereikbaar).
- Ik heb de beloofde tablet nooit ontvangen.
Ik heb meerdere malen getracht te bellen, de gemiddelde wachttijd is 1,5uur! toen ik na 4 pogingen eindelijk iemand aan de telefoon had zou alles opgelost worden. Helemaal niets is opgelost. ik heb weer een aantal keren proberen te bellen maar na een paar ik ben ik ermee gestopt. Vervolgens heb ik meerdere malen een contact formulier ingevuld.
Er wordt niet eens gereageerd, ik ben helemaal klaar met ziggo.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | 1.0 |
Ze hebben niet eens het fatsoen om je te helpen
Afgelopen December zijn wij verhuist en als bestaande relatie van Ziggo hebben wij het destijds bestaande pakket uitgebreid. Sindsdien is het niets meer dan ellende, ik benoem;
- Het pakket is later geleverd dan afgesproken (wij werken beide vaak thuis en moesten dit nu met 4g doen met de nodige kosten).
- We betalen voor producten die we helemaal niet hebben afgenomen.
- Ik heb een installateur moeten betalen om de hoofdaansluiting te installeren (de beloofde monteur was helemaal niet bereikbaar).
- Ik heb de beloofde tablet nooit ontvangen.
Ik heb meerdere malen getracht te bellen, de gemiddelde wachttijd is 1,5uur! toen ik na 4 pogingen eindelijk iemand aan de telefoon had zou alles opgelost worden. Helemaal niets is opgelost. ik heb weer een aantal keren proberen te bellen maar na een paar ik ben ik ermee gestopt. Vervolgens heb ik meerdere malen een contact formulier ingevuld.
Er wordt niet eens gereageerd, ik ben helemaal klaar met ziggo.