Details van de review

 
Ziggo
Internet providers
Goedendag,


Ik was vergeten te vertellen betreft de 5 oktober 2011, zou ik per post bericht hierover krijgen wat NIET is gebeurt. Er zijn meerdere mensen op hetzelfde adres die per post bericht zouden krijgen wat ook NIET is gebeurt.

Nog geeneens een abonnement afgesloten en de klachten beginnen nu al.
Als ik op 5 oktober 2011 niets heb gehoord wat er gaat gebeuren wat onduidelijk is maar wel in jullie systeem staat, dan houd het helaas op vooral na 3x bellen waar ik meer dan 40 euro aan kwijt was, schaam jullie.
Een abonnement afsluiten bij Ziggo is geen noodzakelijk kwaad, er zijn genoeg aanbieders.



Met vriendelijke groeten,
Park

Date: Mon, 3 Oct 2011 09:10:09 +0200
From: [email protected]
To:
Subject: Keuzemenu ziggo


Geachte heer Campisano,




Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist stuur ik u deze e-mail.
Helaas heb ik u niet of niet volledig kunnen helpen met uw vraag of probleem. Doorverbinden is niet altijd mogelijk en om u niet onnodig te laten wachten, vraag ik u om onze Klantenservice nogmaals te bellen. Kiest u voor de juiste optie, dan komt u meteen bij de juiste afdeling uit en helpt een van onze specialisten u graag verder.
Het keuzemenu van de Ziggo Klantenservice bestaat uit zes hoofdopties:
1. Betalingen:
informatie over uw factuur
informatie over uw betalingen
2. Storingen en technische ondersteuning:
technische ondersteuning van ge�¯nstalleerde producten, zoals de nieuwe Wi-Fi modem
melden van storingen bij u thuis of in uw regio
3. Wijzigingen:
wijzigen persoonlijke gegevens
doorgeven van verhuizing
opzeggen van producten of diensten
4. Installatie:
installatieafspraak maken of wijzigen
informatie over de status van uw bestelling
activatiecode opvragen
5. Bestellen :
bestellen van nieuwe producten
opties toevoegen aan huidige producten
6. Televisie van Ziggo:
informatie over de nieuwe tv-pakketten van Ziggo
informatie over de aangekondigde wijzigingen aan onze tv-abonnementen
Uiteraard kunt u ook altijd terecht op onze website voor de veelgestelde vragen. Ga naar www.ziggo.nl/help



Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (� 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.

Met vriendelijke groet,

Daphny Lieuw
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Gemiddelde score 
 
1.0
Installatie 
 
1.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
1.0
Bellen 
 
1.0
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door Park Oktober 05, 2011

Goedendag,


Ik was vergeten te vertellen betreft de 5 oktober 2011, zou ik per post bericht hierover krijgen wat NIET is gebeurt. Er zijn meerdere mensen op hetzelfde adres die per post bericht zouden krijgen wat ook NIET is gebeurt.

Nog geeneens een abonnement afgesloten en de klachten beginnen nu al.
Als ik op 5 oktober 2011 niets heb gehoord wat er gaat gebeuren wat onduidelijk is maar wel in jullie systeem staat, dan houd het helaas op vooral na 3x bellen waar ik meer dan 40 euro aan kwijt was, schaam jullie.
Een abonnement afsluiten bij Ziggo is geen noodzakelijk kwaad, er zijn genoeg aanbieders.



Met vriendelijke groeten,
Park

Date: Mon, 3 Oct 2011 09:10:09 +0200
From: [email protected]
To:
Subject: Keuzemenu ziggo


Geachte heer Campisano,




Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist stuur ik u deze e-mail.
Helaas heb ik u niet of niet volledig kunnen helpen met uw vraag of probleem. Doorverbinden is niet altijd mogelijk en om u niet onnodig te laten wachten, vraag ik u om onze Klantenservice nogmaals te bellen. Kiest u voor de juiste optie, dan komt u meteen bij de juiste afdeling uit en helpt een van onze specialisten u graag verder.
Het keuzemenu van de Ziggo Klantenservice bestaat uit zes hoofdopties:
1. Betalingen:
informatie over uw factuur
informatie over uw betalingen
2. Storingen en technische ondersteuning:
technische ondersteuning van ge�¯nstalleerde producten, zoals de nieuwe Wi-Fi modem
melden van storingen bij u thuis of in uw regio
3. Wijzigingen:
wijzigen persoonlijke gegevens
doorgeven van verhuizing
opzeggen van producten of diensten
4. Installatie:
installatieafspraak maken of wijzigen
informatie over de status van uw bestelling
activatiecode opvragen
5. Bestellen :
bestellen van nieuwe producten
opties toevoegen aan huidige producten
6. Televisie van Ziggo:
informatie over de nieuwe tv-pakketten van Ziggo
informatie over de aangekondigde wijzigingen aan onze tv-abonnementen
Uiteraard kunt u ook altijd terecht op onze website voor de veelgestelde vragen. Ga naar www.ziggo.nl/help



Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (� 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.

Met vriendelijke groet,

Daphny Lieuw
Afdeling Klantenservice
Ziggo

Was deze review nuttig? 

Commentaar

Vul a.u.b. de beveiligingscode in.