Details van de review
Ik heb een tijdje op mezelf gewoont. Ik kom uit van 3 kinderen, en (gelukkig) allebij mijn ouders.
Het internet daar is af en toe niet om naar huis te schrijven, heeft schommelingen, af en toe gewoon geen verbinding. En dan af en toe gewoon heel erg traag. Ik en mijn broertje zaten/zitten veel op het internet, voor school/spelletjes/downloads. En dan is het toch wel handig dat het werkt.
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik voor ziggo gekozen, omdat zij een hoge snelheid beloven die ergens anders niet gehaald word, als enthousiast downloader was ik hier heel enthousiast naar. Dus ik het alles in 1 extra pakket afgesloten, want ja ik wilde wel wat van die snelheid genieten. Monteur kwam netjes op tijd op zijn afspraak, gezellig gesprek mee gehad, en heeft alles keurig geinstalleerd. Heeft zelfs nog wat aan de leidingen gedaan, omdat de kabel net iets te kort was. Heeft meteen ook alles meteen geinstalleerd, en werkte meteen prefect. Hebben toen meteen de speedtest gedaan door 3 verschillende sites onder andere met de ziggo snelheid test. Ik heb 2 andere gekozen om de resultaten te kunnen te vergelijken. Bijna tot geen verschil op alle 3 de sites. Precies de snelheid die ze beloofd hadden. Ik heb deze test elke maand voor 6 maanden gedaan om het te blijven controleren, want je weet wat ze zeggen over ziggo.
Nou ik kan uit mijn eigen ervaring zeggen dat ziggo helemaal niet is wat mensen het ervoor uitmaken. Ik was heel tevreden erover, en ga graag weer terug, als ik dadelijk weer op mezelf ga wonen.
Over de klantenservice, ja, het klopt niet helemaal wat ze zeggen. Bereikbaar tot 22 uur. sommige afdelingen sluiten al om 20. En niet alles wat zeggen doen ze ook.
Toen ik opgezegde, woonden ik niet meer op me zelf, en toen heb ik doorgegeven dat ik het papierwerk op een ander adres wilde ontvangen, na het keurig aangehoord te hebben, hebben ze het toch op mijn oude adres bezorgt. beetje jammer.
Dat is mijn enige slechte ervaring ermee.
Want tijdens mijn gebruik heb ik een beetje aan de instellingen lopen tweaken (lopen kloten voor de normale mensen) en toen per ongeluk iets gedaan wat ik niet had moeten doen. Ik had per ongeluk het modem op een andere frequentie gezet, waardoor mijn computer en laptops het niet meer konden vinden. In paniek naar de helpdesk gebeld, ben meteen (na 5 minuten wachten) geholpen op een prima manier en na nog eens 5 minuten genoot ik weer van een prima internet.
Televisie, nooit geen klachten mee gehad, werkte perfect en het interactive en het opnemen met hun apparaat werkt fantastisch. Gewoongweg heerlijk van genoten.
Telefonie niet gebruik. Had een huisgenoot die ik niet kon vertrouwen dus heb dat maar nooit aangesloten. Heb toch het alles in 1 pakket gepakt, omdat ik met de acties en alles erop en eraan toch voordeliger uit was.
Enige andere klacht die ik nog had, is dat mijn betalingen pas na 3 maanden begonnen. En er in een keer behoorlijk wat geld werd afgenomen. Gelukkig heb ik hier rekening mee gehouden en was het tot geen probleem gekomen.
Dus niet alleen maar lof, maar ik raad het niet al te min aan. Neem wat andere mensen zeggen met een korrel zout. want ja als iemand kwaad is of iets niet lukt dan is het al snel altijd iemand anders zijn schuld, en dat moet afgereageerd worden. Ik leef met de instelling, keur nooit iets af zonder het geprobeerd te hebben.
P.S. Ik leefde in de omgeving van den bosch.
Om iets preciezer te zijn.
Gemiddelde score | 8.3 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Goedendag,
Ik heb een tijdje op mezelf gewoont. Ik kom uit van 3 kinderen, en (gelukkig) allebij mijn ouders.
Het internet daar is af en toe niet om naar huis te schrijven, heeft schommelingen, af en toe gewoon geen verbinding. En dan af en toe gewoon heel erg traag. Ik en mijn broertje zaten/zitten veel op het internet, voor school/spelletjes/downloads. En dan is het toch wel handig dat het werkt.
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik voor ziggo gekozen, omdat zij een hoge snelheid beloven die ergens anders niet gehaald word, als enthousiast downloader was ik hier heel enthousiast naar. Dus ik het alles in 1 extra pakket afgesloten, want ja ik wilde wel wat van die snelheid genieten. Monteur kwam netjes op tijd op zijn afspraak, gezellig gesprek mee gehad, en heeft alles keurig geinstalleerd. Heeft zelfs nog wat aan de leidingen gedaan, omdat de kabel net iets te kort was. Heeft meteen ook alles meteen geinstalleerd, en werkte meteen prefect. Hebben toen meteen de speedtest gedaan door 3 verschillende sites onder andere met de ziggo snelheid test. Ik heb 2 andere gekozen om de resultaten te kunnen te vergelijken. Bijna tot geen verschil op alle 3 de sites. Precies de snelheid die ze beloofd hadden. Ik heb deze test elke maand voor 6 maanden gedaan om het te blijven controleren, want je weet wat ze zeggen over ziggo.
Nou ik kan uit mijn eigen ervaring zeggen dat ziggo helemaal niet is wat mensen het ervoor uitmaken. Ik was heel tevreden erover, en ga graag weer terug, als ik dadelijk weer op mezelf ga wonen.
Over de klantenservice, ja, het klopt niet helemaal wat ze zeggen. Bereikbaar tot 22 uur. sommige afdelingen sluiten al om 20. En niet alles wat zeggen doen ze ook.
Toen ik opgezegde, woonden ik niet meer op me zelf, en toen heb ik doorgegeven dat ik het papierwerk op een ander adres wilde ontvangen, na het keurig aangehoord te hebben, hebben ze het toch op mijn oude adres bezorgt. beetje jammer.
Dat is mijn enige slechte ervaring ermee.
Want tijdens mijn gebruik heb ik een beetje aan de instellingen lopen tweaken (lopen kloten voor de normale mensen) en toen per ongeluk iets gedaan wat ik niet had moeten doen. Ik had per ongeluk het modem op een andere frequentie gezet, waardoor mijn computer en laptops het niet meer konden vinden. In paniek naar de helpdesk gebeld, ben meteen (na 5 minuten wachten) geholpen op een prima manier en na nog eens 5 minuten genoot ik weer van een prima internet.
Televisie, nooit geen klachten mee gehad, werkte perfect en het interactive en het opnemen met hun apparaat werkt fantastisch. Gewoongweg heerlijk van genoten.
Telefonie niet gebruik. Had een huisgenoot die ik niet kon vertrouwen dus heb dat maar nooit aangesloten. Heb toch het alles in 1 pakket gepakt, omdat ik met de acties en alles erop en eraan toch voordeliger uit was.
Enige andere klacht die ik nog had, is dat mijn betalingen pas na 3 maanden begonnen. En er in een keer behoorlijk wat geld werd afgenomen. Gelukkig heb ik hier rekening mee gehouden en was het tot geen probleem gekomen.
Dus niet alleen maar lof, maar ik raad het niet al te min aan. Neem wat andere mensen zeggen met een korrel zout. want ja als iemand kwaad is of iets niet lukt dan is het al snel altijd iemand anders zijn schuld, en dat moet afgereageerd worden. Ik leef met de instelling, keur nooit iets af zonder het geprobeerd te hebben.
P.S. Ik leefde in de omgeving van den bosch.
Om iets preciezer te zijn.