Details van de review

 
Ziggo
Internet providers
heb nog nooit zo n rot provider gehad als ziggo.
ik heb het alles in 1 extra pakket van hun ten eerste krijg ik niet de gewenste snelheid waar ik voor betaal.
de helpdesk is waardeloos ziggo denkt alleen maar aan geld geld geld rekening houden met de klant doen ze niet.
als je al zo vaak heb aangegeven pas later je salaris te hebben proberen ze nog af te schrijven lukt ze dat niet
krijg je een brief met een verhoging van 12 euro boven op de normale kosten.
of je moet maar bij betaalregeling iets gaan treffen.
als je ziggo mailt er over hoor je niks terug
maar dan sturen ze een brief dat ze je tijdelijk gaan afsluiten.
ziggo is oplichterij en afzetterij!
niet aan beginnen!
Gemiddelde score 
 
3.7
Installatie 
 
6.0
Helpdesk 
 
1.0
Internet 
 
4.0
Bellen 
 
Onbekend
Digitale televisie 
 
Onbekend
Geschreven door dungen Januari 24, 2012

heb nog nooit zo n rot provider gehad als ziggo.
ik heb het alles in 1 extra pakket van hun ten eerste krijg ik niet de gewenste snelheid waar ik voor betaal.
de helpdesk is waardeloos ziggo denkt alleen maar aan geld geld geld rekening houden met de klant doen ze niet.
als je al zo vaak heb aangegeven pas later je salaris te hebben proberen ze nog af te schrijven lukt ze dat niet
krijg je een brief met een verhoging van 12 euro boven op de normale kosten.
of je moet maar bij betaalregeling iets gaan treffen.
als je ziggo mailt er over hoor je niks terug
maar dan sturen ze een brief dat ze je tijdelijk gaan afsluiten.
ziggo is oplichterij en afzetterij!
niet aan beginnen!

Was deze review nuttig? 

Commentaar

2 resultaten - getoond 1 - 2
 
Sortering 
 
Vul a.u.b. de beveiligingscode in.
Geschreven door Payman
November 21, 2012
je moet UPC meemaken dan weet je dat Ziggo is niet echt de slechteste!
bij UPC en ze op mijn naam 2 abon. aangesloten voor het internet (uiteraard ik had op 1 contract getekend).
leine jaar was ik mee bezig om het recht te zetten & uitleggen dat ik de rekening betaald heb (met kopie afschriften) maar toch had ik weer die incasso aan de deur omdat ik niet betaald heb. het probleem was opgelost door een oplettende klanten service medewerker die mij vertelde dat ik 2 abon heb! 2de abon stond het adres van UPC zelf op dus niet mijn eigen adres & daarvoor wilden ze dat ik ga betalen.
om het kort te maken ... probleem was binnen 2 min opgelost. maar het koste me paar honderd Euro's aan bel kosten & een kleine jaar irritatie!!
vanaf dat moment (10 jaar geleden) tot nu toe raad ik UPC met klem AF !!
conclusie ... Ziggo is niet de enige slechte bedrijf in dit vak.
Geschreven door m
December 02, 2012
misschien gewoon op tijd betalen?
2 resultaten - getoond 1 - 2