Details van de review
Gemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ik raad ziggo echt iedereen af!!! 2 Jaar geleden zijn wij verhuisd en hebben we in die eerste maanden tot wel drie keer toe onze verhuizing opnieuw moeten doorgeven waarvan we de 2e keer zelfs ook nog de verhuiskosten van � 30,- opnieuw moesten betalen!! Vervolgens is het een tijd lang redelijk goed gegaan, zo'n anderhalf jaar. Toen deed internet het heel vaak niet. Opgebeld, wat testjes via de computer gedaan en wat was het probleem? We moesten onze router vervangen. Dit vervolgens gedaan en nog deed internet het niet. Wederom gebeld, zou onze verhuizing (nog steeds!) niet correct zijn doorgevoerd. Vervolgens nog steeds problemen met internet en wéér gebeld (waar je telkens zo'n half uur voor in de wacht staat en je daar weer extra kosten voor maakt), toen gaven ze aan dat ze ons huisnummer niet kenden en dat we van onze onderburen aftappen!!! Ze hebben toen 2 man gestuurd om dit te komen controleren in de meterkast. Toen ze erachter waren dat we inderdaad de juiste kabel hadden gaven deze mannen aan dat het probleem bij ziggo ligt... Het zou binnen 2 weken opgelost zijn en dat is niet het geval. Ziggo... echt niet doen dus.