Details van de review
Ik zit nu bij Ziggo, wel eens problemen gehad maar die werden netjes opgelost, nu gaan ze glasvezel aanleggen bij ons, moet ik dit nu doen ? Je hoort er zoveel verhalen over dat het veel sneller is . Maar dan kom je op deze website en dan schrik ik toch wel even. Denk dat ik toch nog maar even bij Ziggo blijf.
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | 10.0 |
Geschreven door
John
September 12, 2013
Ziggo Goed?
Ik zit nu bij Ziggo, wel eens problemen gehad maar die werden netjes opgelost, nu gaan ze glasvezel aanleggen bij ons, moet ik dit nu doen ? Je hoort er zoveel verhalen over dat het veel sneller is . Maar dan kom je op deze website en dan schrik ik toch wel even. Denk dat ik toch nog maar even bij Ziggo blijf.
Was deze review nuttig?
Commentaar
3 resultaten - getoond 1 - 3
Sortering
Glasvezel is alleen interessant als je de snelheid echt nodig hebt. Vaak krijg je via glas ook max. 100mb. Daar schiet je niet veel mee op. Verder goed vergelijken wat je extra krijgt, welke kanalen in welke kwaliteit. Glasvezel tegen kabel scheelt alleen wat Mbps als voordeel maar de rest blijft onduidelijk
Ik als installatiemonteur van ziggo, ben nu al een paar keer bij mensen geweest die terug kwamen van glasvezel, veel mensen verwachten stukken vooruitgang van glasvezel ten opzichte van ziggo. maar merken uiteindelijk weinig verschil en hogere kosten. Het ziggo netwerk bestaat al voor 95% uit glasvezel alleen de laatste stukjes naar de huizen is nog coax. dit netwerk is stabiel. Glasvezel staat nog teveel in de kinderschoenen waardoor er nog voor problemen voorkomen, dus ik raad aan blijf lekker bij ziggo, en ik verwacht dat als glasvezel in de toekomst echt nodig blijkt dat ziggo ook niet achterblijft en via glasvezel gaat leveren maar nu is hun netwerk nog stabiel genoeg en ik geloof getest tot een snelheid van 350 mb download snelheid. een snelheid die veel systemen nog lang niet nodig hebben zeker niet voor thuisgebruik.
Ben twee jaar geleden overgestapt van Ziggo naar Glasvezel van XS4all en alleen maar ellende. Kapotte kastjes, telefoon die uitvalt, traag internet. Zou voorlopig maar blijven zitten en die glasvezel aansluiting lekker laten liggen.
3 resultaten - getoond 1 - 3