Ziggo ervaringen
https://www.internetervaring.nl/media/reviews/photos/thumbnail/300x300s/89/82/05/ziggo-2-1454321243.pngGemiddelde score | 2.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ik raad ziggo echt iedereen af!!! 2 Jaar geleden zijn wij verhuisd en hebben we in die eerste maanden tot wel drie keer toe onze verhuizing opnieuw moeten doorgeven waarvan we de 2e keer zelfs ook nog de verhuiskosten van � 30,- opnieuw moesten betalen!! Vervolgens is het een tijd lang redelijk goed gegaan, zo'n anderhalf jaar. Toen deed internet het heel vaak niet. Opgebeld, wat testjes via de computer gedaan en wat was het probleem? We moesten onze router vervangen. Dit vervolgens gedaan en nog deed internet het niet. Wederom gebeld, zou onze verhuizing (nog steeds!) niet correct zijn doorgevoerd. Vervolgens nog steeds problemen met internet en wéér gebeld (waar je telkens zo'n half uur voor in de wacht staat en je daar weer extra kosten voor maakt), toen gaven ze aan dat ze ons huisnummer niet kenden en dat we van onze onderburen aftappen!!! Ze hebben toen 2 man gestuurd om dit te komen controleren in de meterkast. Toen ze erachter waren dat we inderdaad de juiste kabel hadden gaven deze mannen aan dat het probleem bij ziggo ligt... Het zou binnen 2 weken opgelost zijn en dat is niet het geval. Ziggo... echt niet doen dus.
ik heb het alles in 1 extra pakket van hun ten eerste krijg ik niet de gewenste snelheid waar ik voor betaal.
de helpdesk is waardeloos ziggo denkt alleen maar aan geld geld geld rekening houden met de klant doen ze niet.
als je al zo vaak heb aangegeven pas later je salaris te hebben proberen ze nog af te schrijven lukt ze dat niet
krijg je een brief met een verhoging van 12 euro boven op de normale kosten.
of je moet maar bij betaalregeling iets gaan treffen.
als je ziggo mailt er over hoor je niks terug
maar dan sturen ze een brief dat ze je tijdelijk gaan afsluiten.
ziggo is oplichterij en afzetterij!
niet aan beginnen!
Gemiddelde score | 3.7 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 4.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
heb nog nooit zo n rot provider gehad als ziggo.
ik heb het alles in 1 extra pakket van hun ten eerste krijg ik niet de gewenste snelheid waar ik voor betaal.
de helpdesk is waardeloos ziggo denkt alleen maar aan geld geld geld rekening houden met de klant doen ze niet.
als je al zo vaak heb aangegeven pas later je salaris te hebben proberen ze nog af te schrijven lukt ze dat niet
krijg je een brief met een verhoging van 12 euro boven op de normale kosten.
of je moet maar bij betaalregeling iets gaan treffen.
als je ziggo mailt er over hoor je niks terug
maar dan sturen ze een brief dat ze je tijdelijk gaan afsluiten.
ziggo is oplichterij en afzetterij!
niet aan beginnen!
het geval speelt nu nog maar ja dat interezeerd ziggo niet aleen maar betaalen en mond houden en amen zeggen klanten worden niet geloofd
Gemiddelde score | 2.3 | |
Installatie | 5.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
ik heb internet van jullie al twee week probleemen word aleen maar over gepraat ja een nieuw router van jullie veder niks
het geval speelt nu nog maar ja dat interezeerd ziggo niet aleen maar betaalen en mond houden en amen zeggen klanten worden niet geloofd
Gemiddelde score | 6.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Snelheid niets op aan te merken, installatie is simpel. Maar als je iemand persoonlijk wilt spreken wordt je gek van de keuzenmenu's. En dan nog niemand aan de telefoon. Ziggo zou onze oude provider (xs4all)opzeggen maar heeft dat dus niet gedaan. Gevolg onnodige dubbele lasten.
Ik heb een tijdje op mezelf gewoont. Ik kom uit van 3 kinderen, en (gelukkig) allebij mijn ouders.
Het internet daar is af en toe niet om naar huis te schrijven, heeft schommelingen, af en toe gewoon geen verbinding. En dan af en toe gewoon heel erg traag. Ik en mijn broertje zaten/zitten veel op het internet, voor school/spelletjes/downloads. En dan is het toch wel handig dat het werkt.
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik voor ziggo gekozen, omdat zij een hoge snelheid beloven die ergens anders niet gehaald word, als enthousiast downloader was ik hier heel enthousiast naar. Dus ik het alles in 1 extra pakket afgesloten, want ja ik wilde wel wat van die snelheid genieten. Monteur kwam netjes op tijd op zijn afspraak, gezellig gesprek mee gehad, en heeft alles keurig geinstalleerd. Heeft zelfs nog wat aan de leidingen gedaan, omdat de kabel net iets te kort was. Heeft meteen ook alles meteen geinstalleerd, en werkte meteen prefect. Hebben toen meteen de speedtest gedaan door 3 verschillende sites onder andere met de ziggo snelheid test. Ik heb 2 andere gekozen om de resultaten te kunnen te vergelijken. Bijna tot geen verschil op alle 3 de sites. Precies de snelheid die ze beloofd hadden. Ik heb deze test elke maand voor 6 maanden gedaan om het te blijven controleren, want je weet wat ze zeggen over ziggo.
Nou ik kan uit mijn eigen ervaring zeggen dat ziggo helemaal niet is wat mensen het ervoor uitmaken. Ik was heel tevreden erover, en ga graag weer terug, als ik dadelijk weer op mezelf ga wonen.
Over de klantenservice, ja, het klopt niet helemaal wat ze zeggen. Bereikbaar tot 22 uur. sommige afdelingen sluiten al om 20. En niet alles wat zeggen doen ze ook.
Toen ik opgezegde, woonden ik niet meer op me zelf, en toen heb ik doorgegeven dat ik het papierwerk op een ander adres wilde ontvangen, na het keurig aangehoord te hebben, hebben ze het toch op mijn oude adres bezorgt. beetje jammer.
Dat is mijn enige slechte ervaring ermee.
Want tijdens mijn gebruik heb ik een beetje aan de instellingen lopen tweaken (lopen kloten voor de normale mensen) en toen per ongeluk iets gedaan wat ik niet had moeten doen. Ik had per ongeluk het modem op een andere frequentie gezet, waardoor mijn computer en laptops het niet meer konden vinden. In paniek naar de helpdesk gebeld, ben meteen (na 5 minuten wachten) geholpen op een prima manier en na nog eens 5 minuten genoot ik weer van een prima internet.
Televisie, nooit geen klachten mee gehad, werkte perfect en het interactive en het opnemen met hun apparaat werkt fantastisch. Gewoongweg heerlijk van genoten.
Telefonie niet gebruik. Had een huisgenoot die ik niet kon vertrouwen dus heb dat maar nooit aangesloten. Heb toch het alles in 1 pakket gepakt, omdat ik met de acties en alles erop en eraan toch voordeliger uit was.
Enige andere klacht die ik nog had, is dat mijn betalingen pas na 3 maanden begonnen. En er in een keer behoorlijk wat geld werd afgenomen. Gelukkig heb ik hier rekening mee gehouden en was het tot geen probleem gekomen.
Dus niet alleen maar lof, maar ik raad het niet al te min aan. Neem wat andere mensen zeggen met een korrel zout. want ja als iemand kwaad is of iets niet lukt dan is het al snel altijd iemand anders zijn schuld, en dat moet afgereageerd worden. Ik leef met de instelling, keur nooit iets af zonder het geprobeerd te hebben.
P.S. Ik leefde in de omgeving van den bosch.
Om iets preciezer te zijn.
Gemiddelde score | 8.3 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 6.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Goedendag,
Ik heb een tijdje op mezelf gewoont. Ik kom uit van 3 kinderen, en (gelukkig) allebij mijn ouders.
Het internet daar is af en toe niet om naar huis te schrijven, heeft schommelingen, af en toe gewoon geen verbinding. En dan af en toe gewoon heel erg traag. Ik en mijn broertje zaten/zitten veel op het internet, voor school/spelletjes/downloads. En dan is het toch wel handig dat het werkt.
Toen ik op mezelf ging wonen heb ik voor ziggo gekozen, omdat zij een hoge snelheid beloven die ergens anders niet gehaald word, als enthousiast downloader was ik hier heel enthousiast naar. Dus ik het alles in 1 extra pakket afgesloten, want ja ik wilde wel wat van die snelheid genieten. Monteur kwam netjes op tijd op zijn afspraak, gezellig gesprek mee gehad, en heeft alles keurig geinstalleerd. Heeft zelfs nog wat aan de leidingen gedaan, omdat de kabel net iets te kort was. Heeft meteen ook alles meteen geinstalleerd, en werkte meteen prefect. Hebben toen meteen de speedtest gedaan door 3 verschillende sites onder andere met de ziggo snelheid test. Ik heb 2 andere gekozen om de resultaten te kunnen te vergelijken. Bijna tot geen verschil op alle 3 de sites. Precies de snelheid die ze beloofd hadden. Ik heb deze test elke maand voor 6 maanden gedaan om het te blijven controleren, want je weet wat ze zeggen over ziggo.
Nou ik kan uit mijn eigen ervaring zeggen dat ziggo helemaal niet is wat mensen het ervoor uitmaken. Ik was heel tevreden erover, en ga graag weer terug, als ik dadelijk weer op mezelf ga wonen.
Over de klantenservice, ja, het klopt niet helemaal wat ze zeggen. Bereikbaar tot 22 uur. sommige afdelingen sluiten al om 20. En niet alles wat zeggen doen ze ook.
Toen ik opgezegde, woonden ik niet meer op me zelf, en toen heb ik doorgegeven dat ik het papierwerk op een ander adres wilde ontvangen, na het keurig aangehoord te hebben, hebben ze het toch op mijn oude adres bezorgt. beetje jammer.
Dat is mijn enige slechte ervaring ermee.
Want tijdens mijn gebruik heb ik een beetje aan de instellingen lopen tweaken (lopen kloten voor de normale mensen) en toen per ongeluk iets gedaan wat ik niet had moeten doen. Ik had per ongeluk het modem op een andere frequentie gezet, waardoor mijn computer en laptops het niet meer konden vinden. In paniek naar de helpdesk gebeld, ben meteen (na 5 minuten wachten) geholpen op een prima manier en na nog eens 5 minuten genoot ik weer van een prima internet.
Televisie, nooit geen klachten mee gehad, werkte perfect en het interactive en het opnemen met hun apparaat werkt fantastisch. Gewoongweg heerlijk van genoten.
Telefonie niet gebruik. Had een huisgenoot die ik niet kon vertrouwen dus heb dat maar nooit aangesloten. Heb toch het alles in 1 pakket gepakt, omdat ik met de acties en alles erop en eraan toch voordeliger uit was.
Enige andere klacht die ik nog had, is dat mijn betalingen pas na 3 maanden begonnen. En er in een keer behoorlijk wat geld werd afgenomen. Gelukkig heb ik hier rekening mee gehouden en was het tot geen probleem gekomen.
Dus niet alleen maar lof, maar ik raad het niet al te min aan. Neem wat andere mensen zeggen met een korrel zout. want ja als iemand kwaad is of iets niet lukt dan is het al snel altijd iemand anders zijn schuld, en dat moet afgereageerd worden. Ik leef met de instelling, keur nooit iets af zonder het geprobeerd te hebben.
P.S. Ik leefde in de omgeving van den bosch.
Om iets preciezer te zijn.
Ik was vergeten te vertellen betreft de 5 oktober 2011, zou ik per post bericht hierover krijgen wat NIET is gebeurt. Er zijn meerdere mensen op hetzelfde adres die per post bericht zouden krijgen wat ook NIET is gebeurt.
Nog geeneens een abonnement afgesloten en de klachten beginnen nu al.
Als ik op 5 oktober 2011 niets heb gehoord wat er gaat gebeuren wat onduidelijk is maar wel in jullie systeem staat, dan houd het helaas op vooral na 3x bellen waar ik meer dan 40 euro aan kwijt was, schaam jullie.
Een abonnement afsluiten bij Ziggo is geen noodzakelijk kwaad, er zijn genoeg aanbieders.
Met vriendelijke groeten,
Park
Date: Mon, 3 Oct 2011 09:10:09 +0200
From: Noreply@ziggo.nl
To:
Subject: Keuzemenu ziggo
Geachte heer Campisano,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist stuur ik u deze e-mail.
Helaas heb ik u niet of niet volledig kunnen helpen met uw vraag of probleem. Doorverbinden is niet altijd mogelijk en om u niet onnodig te laten wachten, vraag ik u om onze Klantenservice nogmaals te bellen. Kiest u voor de juiste optie, dan komt u meteen bij de juiste afdeling uit en helpt een van onze specialisten u graag verder.
Het keuzemenu van de Ziggo Klantenservice bestaat uit zes hoofdopties:
1. Betalingen:
informatie over uw factuur
informatie over uw betalingen
2. Storingen en technische ondersteuning:
technische ondersteuning van ge�¯nstalleerde producten, zoals de nieuwe Wi-Fi modem
melden van storingen bij u thuis of in uw regio
3. Wijzigingen:
wijzigen persoonlijke gegevens
doorgeven van verhuizing
opzeggen van producten of diensten
4. Installatie:
installatieafspraak maken of wijzigen
informatie over de status van uw bestelling
activatiecode opvragen
5. Bestellen :
bestellen van nieuwe producten
opties toevoegen aan huidige producten
6. Televisie van Ziggo:
informatie over de nieuwe tv-pakketten van Ziggo
informatie over de aangekondigde wijzigingen aan onze tv-abonnementen
Uiteraard kunt u ook altijd terecht op onze website voor de veelgestelde vragen. Ga naar www.ziggo.nl/help
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (� 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.
Met vriendelijke groet,
Daphny Lieuw
Afdeling Klantenservice
Ziggo
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | 1.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Goedendag,
Ik was vergeten te vertellen betreft de 5 oktober 2011, zou ik per post bericht hierover krijgen wat NIET is gebeurt. Er zijn meerdere mensen op hetzelfde adres die per post bericht zouden krijgen wat ook NIET is gebeurt.
Nog geeneens een abonnement afgesloten en de klachten beginnen nu al.
Als ik op 5 oktober 2011 niets heb gehoord wat er gaat gebeuren wat onduidelijk is maar wel in jullie systeem staat, dan houd het helaas op vooral na 3x bellen waar ik meer dan 40 euro aan kwijt was, schaam jullie.
Een abonnement afsluiten bij Ziggo is geen noodzakelijk kwaad, er zijn genoeg aanbieders.
Met vriendelijke groeten,
Park
Date: Mon, 3 Oct 2011 09:10:09 +0200
From: Noreply@ziggo.nl
To:
Subject: Keuzemenu ziggo
Geachte heer Campisano,
Naar aanleiding van ons telefoongesprek van zojuist stuur ik u deze e-mail.
Helaas heb ik u niet of niet volledig kunnen helpen met uw vraag of probleem. Doorverbinden is niet altijd mogelijk en om u niet onnodig te laten wachten, vraag ik u om onze Klantenservice nogmaals te bellen. Kiest u voor de juiste optie, dan komt u meteen bij de juiste afdeling uit en helpt een van onze specialisten u graag verder.
Het keuzemenu van de Ziggo Klantenservice bestaat uit zes hoofdopties:
1. Betalingen:
informatie over uw factuur
informatie over uw betalingen
2. Storingen en technische ondersteuning:
technische ondersteuning van ge�¯nstalleerde producten, zoals de nieuwe Wi-Fi modem
melden van storingen bij u thuis of in uw regio
3. Wijzigingen:
wijzigen persoonlijke gegevens
doorgeven van verhuizing
opzeggen van producten of diensten
4. Installatie:
installatieafspraak maken of wijzigen
informatie over de status van uw bestelling
activatiecode opvragen
5. Bestellen :
bestellen van nieuwe producten
opties toevoegen aan huidige producten
6. Televisie van Ziggo:
informatie over de nieuwe tv-pakketten van Ziggo
informatie over de aangekondigde wijzigingen aan onze tv-abonnementen
Uiteraard kunt u ook altijd terecht op onze website voor de veelgestelde vragen. Ga naar www.ziggo.nl/help
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar; u bereikt ons telefonisch op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Bel met uw Ziggo-telefoonlijn het telefoonnummer 1200 (gratis) of 0900 - 1884 (� 0,10 per minuut) met een andere telefoonaansluiting. Stel uw vraag ook eens aan Tess, onze virtuele medewerkster. Zij staat altijd voor u klaar op www.ziggo.nl/klantenservice. Bovendien stelt u al uw vragen eenvoudig via het online contactformulier op www.ziggo.nl/contactformulier. Uiteraard wanneer het u uitkomt.
Met vriendelijke groet,
Daphny Lieuw
Afdeling Klantenservice
Ziggo
alles werkt en ben er nu 2jaar bij.
en als er wat is. bel je naar een vriendelijke medewerker die me heel goed geholpen heeft
Gemiddelde score | 7.8 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 8.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
de beste provider tie ik ooit heb gehad.
alles werkt en ben er nu 2jaar bij.
en als er wat is. bel je naar een vriendelijke medewerker die me heel goed geholpen heeft
maar dat komt omdat de monteur het elke keer laat afweten
3 keer een afspraak gemaakt en nog niet op komen dagen wat een klootzakken
het gaat dus om schuuring overijssel
Gemiddelde score | 3.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | 3.0 | |
Internet | Onbekend | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
provider nog geen ervaring mee
maar dat komt omdat de monteur het elke keer laat afweten
3 keer een afspraak gemaakt en nog niet op komen dagen wat een klootzakken
het gaat dus om schuuring overijssel
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Ziggo is een prima provider, zeer betrouwbaar qua snelheid en stabiliteit. Krijg altijd de snelheid die is beloofd. Helemaal tevreden dus over Ziggo.
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | 9.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Prima provider. Ziggo weet waar ze mee bezig is door de kennis en ervaring. Ook zij hadden in het begin wat problemen en de bereikbaarheid is soms lasting maar je kunt gewoon je telefoonnummer ingeven en ze bellen jou. Kun je gewoon andere dingen doen en hoef je niet de hele tijd aan die telefoon te wachten.
Gemiddelde score | 1.0 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 1.0 | |
Bellen | Onbekend | |
Digitale televisie | Onbekend |
Probeer al een week smartcard te activeren. Mag iedere keer door het vreselijk ingewikkelde keuzemenu om vervolgens te horen dat ze het te druk hebben. De helpdesk is het meest waardeloze wat ik ooit heb meegemaakt.
Gemiddelde score | 2.8 | |
Installatie | 1.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 3.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Wat ben ik blij dat we binnenkort ziggo af ben! Laatste tijd continu storing en de service is waardeloos!
Gemiddelde score | 10.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 10.0 | |
Internet | 10.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Geniet nu al een aantal weken van geweldig snel internet, TV en telefonie. Heb alles in een extra. Met een 120Mbit verbinding. nou ik kan jullie vertellen dat ik meestal rond de 135Mbit zit dus lekker downloaden met 12/13Mb/s niks op aan te merken. ook hoe ze je helpen op de helpdesk is geweldig. gewoon 1200 intoetsen op je telefoon en er is meteen iemand voor je die vragen goed beantwoord of meteen actie onderneemt Ronduit gewoon een geweldig bedrijf dat al zijn beloftes na komt!
Geniet nu een half jaar van de 50 mbit, en ben helemaal happy. Altijd verbinding, snelheid prima. Geen gezeik. 1 keer de helpdesk nodig gehad voor wat problemen met de webmail, en dat werd snel opgelost. Niks dan lof....
Gemiddelde score | 9.0 | |
Installatie | 10.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 9.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Overgestapt van XS4ALL naar ziggo. XS4ALL zei dat ik hier 20mbit zou moeten kunnnen krijgen, maar door gedoe met de KPN (die de centrale nog steeds niet 100% ADSL2+ gemaakt had) haalde ik maximaal 8mbit, maar betaalde voor 20. Uiteindelijk overgestapt naar Ziggo All-in-1 extra (50/5 mbit). Dit was ook nog eens 7 euro/maand goedkoper.
Geniet nu een half jaar van de 50 mbit, en ben helemaal happy. Altijd verbinding, snelheid prima. Geen gezeik. 1 keer de helpdesk nodig gehad voor wat problemen met de webmail, en dat werd snel opgelost. Niks dan lof....
Gemiddelde score | 4.5 | |
Installatie | 6.0 | |
Helpdesk | 1.0 | |
Internet | 6.0 | |
Bellen | 5.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Zo lang er geen problemen zijn gaat het prima. Maar...vervolgens is er toch een probleempje. Ik ben al vanaf augustus!! aan het proberen om mijn e-mail adres goed functionerend te krijgen. Dan krijg ik dubbele betalingen, dan wordt mijn e-mail adres uit de lucht gehaald, vervolgens kan ik geen product gegevens ophalen. De helpdesk is ronduit slecht en lossen het probleem niet op maar laten je keer naar keer terugbellen. Als je gek van frustratie wilt worden, kies voor Ziggo. Voor mij wordt het dus een nieuwe aanbieder.
Gemiddelde score | 8.8 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | 8.0 | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 10.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Gewoon een perfecte provider , met een prima werkend produkt
Gemiddelde score | 8.0 | |
Installatie | 8.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 9.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Makkelijke installatie bij all in one pakket. Geen problemen. Hiervoor al 6 jaar alleen internet van @home/ziggo gehad, sinds een jaar over op all in one.Het is niet het goedkoopste, maar je krijgt wel waar je om vraagt.
Die klachten zijn weg nu we over gestapt zijn van casema naar ziggo.
Aan de internetverbinding heb ik geen opmerkingen of klachten, ook niet van de tv aansluiting.
Gemiddelde score | 7.0 | |
Installatie | Onbekend | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 7.0 | |
Bellen | 7.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Voorheen had ik veel klachten over de telefonie van casema. Het stotteren van de verbinding en onberijkbaar zijn voor degene die jou wilde bellen. Daarnaast ging de telefoon vaak over terwijl er niemand belde.
Die klachten zijn weg nu we over gestapt zijn van casema naar ziggo.
Aan de internetverbinding heb ik geen opmerkingen of klachten, ook niet van de tv aansluiting.
Telefonie is over het algemeen goed maar er zijn af en toe van die kleine vreemde dingetjes. Telefoons die voor niks over gaan of in gesprek zijn terwijl ik dat niet ben.
Gemiddelde score | 6.0 | |
Installatie | 4.0 | |
Helpdesk | Onbekend | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Over het algemeen zeer te spreken over de internet verbinding. Alleen de bijgeleverde Motorola modem is niet bepaald gebruiksvriendelijk met het toevoegen van nieuwe pc's. Dit werkt bij andere beter. Echter stamt deze nog uit het Casema tijdperk dus mogelijk wordt deze niet meer geleverd.
Telefonie is over het algemeen goed maar er zijn af en toe van die kleine vreemde dingetjes. Telefoons die voor niks over gaan of in gesprek zijn terwijl ik dat niet ben.
De verbinding is net als het oude casema gewoon goed.
Alleen met telefonie af en toe wat rare dingen. We zijn soms in gesprek volgens andere terwijl dat niet zo is en af en toe krijgen wij in gesprek als we mensen bellen die niet in gesprek zijn.
Maar voor de rest redelijk tevreden.
Gemiddelde score | 7.0 | |
Installatie | 7.0 | |
Helpdesk | 7.0 | |
Internet | 8.0 | |
Bellen | 6.0 | |
Digitale televisie | Onbekend |
Overstap naar Ziggo ging goed. Niet echt problemen mee gehad.
De verbinding is net als het oude casema gewoon goed.
Alleen met telefonie af en toe wat rare dingen. We zijn soms in gesprek volgens andere terwijl dat niet zo is en af en toe krijgen wij in gesprek als we mensen bellen die niet in gesprek zijn.
Maar voor de rest redelijk tevreden.